טורים אישיים

מה ללבוש בחג השבועות?

טורים אישיים16 במאי 2018    3 דקות
0

אחרי שדאגנו לרכוש בגד כחול לבן ליום העצמאות, הגיעה העת להיערך לחג הכי טהור בשנה, חג שבועות

מה ללבוש בחג השבועות?

הוא לא מצריך מצוות מיוחדות (מלבד שינויים בתפילה)… אבל מנהגים יש לרוב: תיקון ליל שבועות, קישוט בית הכנסת בירק, מאכלי חלב ושפיכת מים כמובן.

אבל אם בבגדים עסקינן, אנחנו קודם כל מדברים על צבע לבן, כמו הפרח שושן צחור לבן והדור, שמסמל טוהר וקדושה. במשך השנים התקבעה השמלה הלבנה בלבוש לכלה ביום חתונתה, אך עם השנים יותר ויותר נשים מעזות ללבוש לבן והפסיקו לפחד בטענה שזה משמין.

אני רוצה לנצל כאן את השורות האלה ולהבהיר לגבי לבישת בגד לבן לחתונה: אם את לא אורחת מהמעגל הקרוב לכלה, את בהחלט רשאית ללבוש לבן. כמובן שלא נלבש שמלה ארוכה מתחרה, אך בהחלט מותר ללבוש כל פריט אחר. שנית כל, בגד יכול להשמין (ולאו דווקא לבן) נקפיד על אחד שיתאים לנתונים האישיים שלנו.

הפעם השמלה הלבנה היא לא אופציה, הקיץ הזה נלבש הרבה לבן וחג שבועות הוא רק תירוץ.

גוון לבן

לבן מסמל רוחניות, נחשב לצבע של נתינה ומאפשר חיבור הרמוני לטבע. ובואו נודה שעם זר על הראש, טנא ביד, בצרוף עם שמלת הגלביה הלבנה הזאת, כל נערה או אישה יכולה להרגיש ילדת טבע ליום אחד.

המוטו שלי הוא למקסם את הפריטים שיש לנו במלתחה ולכן נשדך לשמלה הקטנה שראינו כאן זוג דנים, למראה מעט ספורטיבי ופחות חגיגי.

חולצה off shoulders

אם את לא נמנית בין אלה שמחבבות את סגנון הגלביה ושמלות בכלל, תבחרי לך חולצה עם אמירה כמו זאת שבתמונה, עם כמה אלמנטים יחד, ליצירת מראה מתוחכם. מכיוון שבחרתי בפריט מאד ספורטיבי בחלק התחתון, החלק העליון הופך להיות השחקן הראשי. לטוטאל לוק, צירפתי תיק מתכתי.

הזכרנו שחג השבועות מזוהה עם מים, אז שלא יתפסו אותכן לא מוכנות יש לי טיפ: לאמץ תחתית בצבע ניוד וכן, דווקא לא לבן. היא נמצאת ואיננה נראית ויש לה תפקיד כפול: היא גם אורזת טוב את הגוף וגם מצמצמת היקפים. מיותר לציין שהיא מונעת שקיפות.

סגנון הבוהו שיק

הסגנון הבוהו שיק נמצא כאן תקופה ארוכה ולא נראה שהוא ממהר ללכת בזמן הקרוב, אם בכלל. הבוהו מתאפיין בסגנון רך, נופל, מלטף ומשחקי שקיפויות, אך עם זאת שומר על מראה מיוחד ולא שגרתי, כאשר המעצבים מצליחים לשלב בין ילדי הפרחים של שנות השישים, ביחד עם גזרות מיוחדות ומרשימות.

הגלביה

שמלות גלביה כבר אינן נחלת מדינות ערב בלבד והן הפכו לטרנד החם ביותר באופנה המערבית. תענוג להרגיש את הקלילות של הקיץ.

שמלות גלביה הפכו בשנים האחרונות ללבוש פופולרי מאד בעולם המערבי. השילוב בין נוחות מירבית ליופי, הפכו את הבגד העתיק לטרנד עכשווי. ההסבר הוא פשוט: מדובר בפריט לבוש ללא תפרים וחיתוכים מיותרים, שמתאים לרזות ומלאות כאחד.

מאחלת לכן נשים יקרות, חג שבועות שמח, חג מלא בסטייל. שלכן סול…

את כל הפריטים בכתבה ניתן להשיג בבוטיק SOLADY, ברחוב הבורסקאי 1 ב"ש. 0543020463

סול ליבוביץ | צילום: מישל אמזלג

 

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה