חדשות

נחנכה ספרייה בבסיס נבטים

חדשות11 בינואר 2018    דקה אחת
0

בעזרת ראש עיריית דימונה בני ביטון, הרואה בנבטים שכונה של דימונה

נחנכה ספרייה בבסיס נבטים
ספרי טייסים. הספרייה | צילום: עיריית דימונה

משפחות הטייסים בבסיס נבטים זכו, השבוע, במתנה נאה: ספרייה חדשה לשירותם בשיכון המשפחות. מעיריית דימונה, שנבטים נמצא בתחום השיפוט שלה, נמסר, שעקב חוסר הניידות והמרחק מהספרייה בדימונה, נאלצו משפחות הטייסים עד כה לרכוש ספרים לקריאה מחנויות. בעזרת ראש העירייה בני ביטון, הושג המימון להקמת הספרייה, ה"קטנה אך איכותית".

בחנוכת המקום השתתפו, מלבד ביטון (שציין בנאומו שהוא רואה בנבטים שכונה של דימונה), בין היתר גם משפחות טייסים צעירות, מפקדי בסיס חיל האוויר, עוזר ראש הרשות שמעון חיון, גזבר העירייה שמעון מזוז, מנהל אגף החינוך מקס פרץ, איש דוברות  הרשות מתי חיון, נציגים מצוות הספרייה העירונית בדימונה שסייעו בהקמת המתחם החדש ובני נוער שעזרו בארגון הספרייה, ויוסיפו לסייע גם בהמשך.

 

הספרייה

"קטנה אך איכותית" | צילום: עיריית דימונה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה