חדשות

אבלים על מותה של בת השירות הלאומי אזרחי מחורה

חדשות14 ביולי 2022    דקה אחת
0

רשות השירות הלאומי אזרחי מרכינה ראשה על מותה של דינא אלעטאונה ז"ל, שטבעה בחוף פלמחים

אבלים על מותה של בת השירות הלאומי אזרחי מחורה
"קורע לב". אוהל האבלים | צילום: רשות השירות הלאומי אזרחי

שלשום (שלישי) נקבע מותה של דינא אלעטאונה, בת שירות לאומי אזרחי תושבת חורה, שטבעה בלילה בחוף פלמחים. ל"שבע" נמסר, שאביה סקר אלעטאונה בן ה-55, טבע יחד איתה, ומותו נקבע מיד עם הגעתו לבית החולים "אסף הרופא" בבאר יעקב. כעבור מספר שעות, נקבע גם מותה של הבת. השניים הגיעו לחוף עם בני משפחה נוספים, כדי לחגוג את סיום חג הקורבן.

אלעטאונה התנדבה דרך עמותת "בת עמי" בבית הספר "אלעטאונה". צוות בית הספר סיפר עליה: "דינא הייתה בת שירות בעלת שמחת חיים, מסורה ותרמה רבות. הילדים כולם אהבו אותה מאוד, והיא הייתה כמו אחות גדולה בשבילם. כולם ידעו שיש על מי לסמוך".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי ראובן פינסקי, הגיע לבית המשפחה ולאוהל האבלים, ומסר את תנחומיו בשם הרשות ובשם מדינת ישראל: "פגשתי משפחה מופלאה שכולה נתינה למען האחר. התרשמתי עמוקות מפועלה של דינא בשירות האזרחי ומהקשרים שנוצרו לה עם צוות בית הספר והתלמידים. קורע לב לשמוע את הטרגדיה הנוראה שעברה המשפחה. הרשות ועמותת 'בת עמי' יעמדו לצד המשפחה בכל צורך שיעלה. משתתפים בצערם, ומוסרים את תנחומינו"

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה