חדשות

שלטים נגד ראש הממשלה נתלו באוניברסיטת בן גוריון

חדשות7 בדצמבר 2020    דקה אחת
0
שלטים נגד ראש הממשלה נתלו באוניברסיטת בן גוריון
צילום: בועז לביא

היום (שני) בשעות הצהריים, העוברים והשבים מול השער המרכזי של אוניברסיטת בן גוריון נדהמו לגלות על אחד הבניינים בקמפוס שלטים בגנות ראש הממשלה בנימין נתניהו. באחד השלטים נכתב "לך מושחת". שלט נוסף נתלה נגד השר להשכלה גבוהה אלקין ובו נכתוב "אלקין צא לנו מהוורידים".

צילום: בועז לביא

בסניף הליכוד בבאר שבע זעמו על השלטים. יוסי ג'יבלי, יו"ר צעירי הליכוד בבאר שבע אמר: "סניף הליכוד באר שבע בתגובה זועמת כנגד תליית שלטי הסתה על גג אוניברסיטת בן גוריון נגד ראש הממשלה נתניהו. בין אוניברסיטת בן גוריון לעיר באר שבע לא מפרידה גדר, אלא חומה – חומה של ניתוק.  סניף הליכוד ב״ש וצעירי הסניף, מתכוונים להפגין כנגד זיהום המרחב הציבורי שמבצעת אוניברסיטת בן גוריון בעיר באר שבע. בבחירות האחרונות לכנסת, אחד מכל שני בעלי זכות הצבעה בעיר בחרו בתנועת הליכוד. נגמרו הימים שתושבי באר שבע הורידו את הראש בפני השמאל הקיצוני של אונ׳ בן גוריון".

סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף "הליכוד" שמעון בוקר, זעם גם הוא על הדברים: "מיד כששמעתי על השלטים הללו, נסעתי לאוניברסיטה כדי לראות אותם, והעברתי את הנושא ללשכת ראש הממשלה. אני קורא להנהלת האוניברסיטה להסיר באופן מיידי את השלטים, לגנות את הפושעים שתלו אותם, ואם היא לא יודעת מיהם (למרות המצלמות שיש בקמפוס), שתגיש תלונה במשטרה. זה פשוט בושה וחרפה".

תגובת האוניברסיטה: "לא ידוע מי תלה את השלט אך הדבר נעשה ללא ידיעה וללא אישור של האוניברסיטה. משהתגלה הדבר השלט הוסר מידית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה