חדשות

מים באיכות גבוהה

חדשות1 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

מלבד בדיקה אחת, לא נמצאו במחצית הראשונה של השנה חריגות באיכות המים בבאר שבע ואופקים

מים באיכות גבוהה
צילום: ingimage

המים ששותים תושבי באר שבע ואופקים הם באיכות גבוהה.

ל"שבע" נמסר, שתאגיד המים והביוב של באר שבע ואופקים, "מי שבע", פרסם באחרונה את תוצאות דוח איכות המים החציוני ל-2020. מינואר עד סוף יוני, ביצעו אנשי "מי שבע" 588 בדיקות מיקרו-ביאליות ברשת המים העירונית בבירת הנגב ו-117 בדיקות ברשת המים העירונית באופקים. בכך בוצעה במלואה כמות הבדיקות שנקבעה בתוכנית הדיגום השנתית.

רמת התקן לבדיקה תקינה הינה 0 חיידקי קוליפורם ב-100 מ"ל מים. בנוסף, נבדקה רמת הכלור הנותר במים, כשרמת התקן במי השתייה הינה 0.5 – 0.1 מג"ל. כמו כן, נבדקה רמת עכירות המים. כלל הבדיקות שבוצעו נמצאו תקינות, למעט בדיקה בודדת שנערכה במרץ בבאר שבע, בה התקבלה תוצאה יחסית חריגה, שבגינה בוצעה לקו המים שנבדק שטיפה יסודית, לצד פעולות נוספות למניעת חשד לחריגה נוספת. תוצאות הדיגום החוזר שנערכו בנקודה זו חזרו תקינות לחלוטין.

מנכ"ל התאגיד, מריו לובטקין: "אני שמח על כך שגם הפעם, דוח איכות המים החציוני מעיד על כך שאיכות מי השתייה המסופקים בבאר שבע ובאופקים עומדת בתקנות בריאות העם, והמים ראויים לשתייה. אנו ב'מי שבע' מחויבים לאיכות המים ולשירות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו, תושבי באר שבע ואופקים. גם בשנה המאתגרת בה כולנו נתונים, לנוכח ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, לא ויתרנו על אף בדיקה ואף צעד הנדרשים כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה