חדשות

נתפסו מבריחי סמים בגבול מצרים

חדשות23 ביולי 2020    דקה אחת
0

המבריחים הגיעו עם רכבי שטח ונתפסו על ידי כוחות משטרה ומשמר הגבול

נתפסו מבריחי סמים בגבול מצרים
צילום: דוברות המשטרה

אתמול סיכלו לוחמי יחידת מג״ן של המחוז הדרומי ומסתערבי משמר הגבול הברחת סמים מגבול מצרים, הר חריף, עצרו את שני החשודים, תפסו את רכבי השטח ושקי הסמים שהוברחו. השניים הועברו לחקירה ובהמשך יובאו להארכת מעצר.

בתום פעילות ממושכת בגבול מצרים לסיכול הברחות לארץ בשיתוף של יחידת מג״ן, מסתערבי מג"ב דרום וכוחות צה״ל בחטיבת פארן, התפרסו הכוחות בסמוך לגבול והיו שם בעת ההברחה. לאחר ששקי הסמים הושלכו מעבר לגדר, הגיעו למקום שני חשודים ברכבי שטח והעמיסו אותם על הרכבים, קפצו לעברם הלוחמים ועצרו אותם. השניים, בשנות ה-20 המאוחרות לחייהם, תושבי פזורת כביש 25, יובאו היום להארכת מעצר. פעילות זו מהווה נדבך נוסף בפעילות סמוכת גדר, אשר נועדה למגר את ההברחות מהגדר לתוך ישראל. מתחילת השנה, ישנה עלייה בסיכולי ההברחות מגבול מצרים ועד כה סוכלו 34 נסיונות הברחה מגבול מצרים והוגשו 11 כתבי אישום ובקשות למעצר כנגד 24 חשודים בהברחות.
במשטרת ציינו כי יחד עם כוחות משמר הגבול ימשיכו לפעול בשיתוף הצבא למניעת הברחות מגבול מצרים, תוך שימוש בכלל האמצעים והכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה