חדשות

מחאת העצמאים בבאר שבע

חדשות7 במאי 2020    דקה אחת
0
מחאת העצמאים בבאר שבע
תומר בוחבוט. צילום: פרטי

הערב בשעה 17:30 תתקיים בחניון ויטמן בבאר שבע מחאת העצמאיים בעיר, מחאה על היעדר הפיצוי לטענתם של המדינה לעצמאים שנפגעו בתקופת הקורונה. מארגני ההפגנה מבטיחים שיוצר מיצג של ארון קבורה בו "נקברים" העצמאים בישראל.

תומר בוחבוט, ממארגני ההפגנה הערב סיפר, "אני עצמאי לא מעט שנים ועוסק 12 שנים בתחום התיווך כזכיין אנגלו סכסון. לפני כשבוע הסתובבתי בבאר שבע בין העסקים וגיליתי לצערי אנשים מיואשים. בעלי עסק שחרב עליהם עולמם. אנשים עם משפחות שהמדינה והאוצר הפקירו. חודשיים עסקים סגורים. התגבשנו קבוצת עצמאים מכל התחומים מבאר-שבע והנגב יחד עם ה״שולמנים״ היקרים והחלטנו להקים קול מחאה. הגיע הזמן שמדינת ישראל תיתן לעצמאים שיויוון זכויות! כולנו שירתנו בצבא כולנו משלמים מיסים וביטוח לאומי . לאן הולך הכסף הזה?? היכן הממשלה ברגעים אלה שאנחנו זקוקים לחמצן ? למה אני כעצמאי משלם ביטוח לאומי? כל יום כל שבוע אנחנו מוצפים בספינים מהאוצר של מיליארדים שמוזרמים למגזר העצמאים זה שקר אחד גדול! הגיע הזמן לשינוי , לפיצוי על אובדן הכנסות ע״י מנגנון קבוע במקרים של אובדן הכנסה ואבטלה לעצמאים". בוחבוט מספר כי ההפגנה מגיעה כדי להראות למקבלי ההחלטות כי העצמאים לא יפסיקו למחות, "לא ניתן למדינה לקבור אותנו. רוב העצמאים הקטנים בישראל מתפרנסים ממשכורת בסופו של דבר. לצערי דרכה של המדינה היא שהעשירים נהיים יותר עשירים והעניים נהיים יותר עניים! אם זה ימשיך ככה לא יהיה בישראל מעמד בינוני. בלי עצמאים אין שכירים. מתי יתעוררו שאנשים יתחילו להתאבד מהבושה? אני מקבל עשרות פניות ביום מאנשים שהגיעו לפת לחם .לאן יחזרו השכירים שעובדים בעסקים האלה ? כל מי שהעסק שלו חשוב לו צריך להגיע היום ולהביע את מחאתו"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה