חדשות

ועדת תכנון מקומית באר-שבע מהמובילות בארץ

חדשות28 באפריל 2020    דקה אחת
0

הוועדה דורגה כאחת מחמש הרשויות המובילות בארץ

ועדת תכנון מקומית באר-שבע מהמובילות בארץ
צילום: עצמי

על-פי פרסום מנהל התכנון של דו"ח סיכום עבודת הועדות המקומיות לתכנון בארץ "דוח רישוי בנייה לשר האוצר שנת 2019" עולה כי הועדה המקומית באר-שבע בראשות מ"מ וסגן ראש העיר טל אל-על היא אחת מחמש הרשויות המובילות בארץ בהפקת מספר ההיתרים ליחידות דיור.

על-פי הדו"ח, ועדת התכנון והבנייה באר-שבע ניצבת במקום הרביעי והמכובד בארץ במספר ההיתרים שהפיקה בשנה החולפת, כ-2,352 היתרים. בכך עקפה הועדה המקומית באר-שבע ערים גדולות ממנה כגון: רמת גן (מקום 7), אשדוד (מקום 11), חיפה (מקום 17) וראשון לציון (מקום 19).

מדובר בהישג משמעותי נוסף של הועדה בראשות אל-על; כזכור בסוף שנת 2019 פורסם דו"ח נציג שר האוצר בעל הדעה המייעצת בוועדה המקומית באר-שבע ובו נקבע כי הועדה המקומית באר-שבע "מצטיינת בהקפדה יתרה על נוהלי וחוקי חוק התכנון והבנייה, מתנהלת באופן מקצועי מאוד ועניינית".

אל-על: "אני גאה מאוד בעבודתם המסורה של עובדי מנהל ההנדסה בעיריית באר-שבע בכלל ועובדי הועדה המקומית בפרט. מדובר בעבודה יומיומית אשר כל תכליתה מתן שירות מקצועי, יעיל וטוב לתושבי העיר. כמו-כן, מדובר בהישג המעיד על תנופת הבנייה ופיתוח התשתיות האדיר המתרחש בשנים האחרונות בבאר-שבע בהנהגתו של חברי ראש העיר רוביק דנילוביץ' "

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה