חדשות

האם השוק העירוני בבאר שבע ייפתח?

חדשות28 באפריל 2020    דקה אחת
0

אחרי כחודש, נראה כי בקרוב הסוחרים יוכלו לחזור לדוכנים בשוק

האם השוק העירוני בבאר שבע ייפתח?
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

האם אחרי כחודש השוק העירוני בבאר שבע ייפתח? בדיוק שהתקיים אתמול (שני) בין נציגי השווקים ברחבי הארץ יחד עם ראש הממשלה ואני האוצר ומשרד הבריאות נראה שבקרוב יוכלו סוחרי השוק לחזור לדוכנים תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. כאמור, עוד לפני הפסח, נסגרו השווקים ברחבי הארץ וגם בבאר שבע הגיעו שוטרים והורו לסוחרים לסגור את השווקים. מאז ועד היום, זעמו סוחרי השוק מדוע סופרים ומכולות יכולים לפתוח והשוק העירוני לא. בשבוע שעבר גם יצאו במחאה מכיוון שאסטרטגיית היציאה לא כללה גם אותם. עכשיו נראה, שנמצא הפיתרון לפתוח את השווקים בקרוב.

אבינועם מימון, יו"ר סוחרי השוק העירוני בבאר שבע סיפר, " קיימתי דיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם יושבי ראש ועדי השווקים בארץ ובו דרשנו להחזיר את השווקים לפעילות. בדיון השתתפו גם שר הכלכלה, ראש עיריית ירושלים, ראש סגל רה"מ, מנכ״ל משרד רה״מ, מנכ״ל משרד הבריאות, מנכ״ל משרד האוצר,
ועוד.  סוכם כי משרד רה״מ בשיתוף משרד הכלכלה, משרד הבריאות, המל״ל ונציגי ועדי השווקים יגבשו מתווה לחזרה של השווקים לפעילות בכפוף לוויסות הכניסה למתחמים ושמירה על כללי הריחוק החברתי לפי כללי ה״תו הסגול״.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה