חדשות

אלון דה לוקו וחברת אביסרור מביאים לכם את עצמאות עד הבית

חדשות27 באפריל 2020    דקה אחת
0

משאית מיוחדת ועליה אמנים רבים מכל הארץ ודי-ג'יי עם מערכת הגברה ייסעו ברחבי באר שבע כדי לשמח את תושבי העיר

אלון דה לוקו וחברת אביסרור מביאים לכם את עצמאות עד הבית
אלון "דה לוקו" כהן | צילומים: I&I RECORDS

הזמר והמפיק המוזיקלי אלון דה לוקו, תושב באר שבע, החליט שלא לתת למציאות הקורונה להעיב על חגיגות יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל שיחול מחר בערב, ויזם ביחד עם חברת הבנייה אביסרור משה ובניו, הממוקמת בבאר שבע ופעילה מאוד בעיר, אירוע מיוחד שיסייע לשמח את תושבי העיר המסוגרים בביתם.

כידוע, בשל משבר הקורונה, המדינה תטיל סגר מלא בישראל ביום העצמאות ולא ניתן יהיה לצאת מהבתים אלא אך ורק למטרות חיוניות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בחג עצמו לא יתקיימו גם החגיגות המסורתיות בבמות ברחבי הארץ כדי למנוע התקהלויות. לכן דה לוקו ואביסרור יזמו את המהלך "עצמאות עד הבית".

ב"עצמאות עד הבית" משאית מיוחדת תסתובב בכל השכונות של העיר באר שבע ועליה אמנים רבים מכל הארץ, ודי-ג'יי עם מערכת הגברה מיוחדת ותפאורה חגיגית – כדי "לעשות שמח" בלב של תושבי העיר עם מוזיקה חגיגית ומיני הופעה ניידת.

משאית "עצמאות עד הבית" תצא מחר (ג') בשעה 20:00 ועד 2:00 בלילה, מרחבת פרויקט "גרנד אביסרור" בשכונה ט' בבאר שבע, דרך שכונת הפארק, משם לשכונת נווה זאב, אח"כ לשכונת פלח 5 ולשכונות מרכזיות נוספות בעיר.

לדברי דה לוקו, "אם לא ניתן לצאת לחגיגות – אנחנו נביא לתושבי באר שבע את החגיגות עד הבית. לא ניתן לקורונה להרוס לנו את יום העצמאות, חגיגות שכאלה יש רק פעם בשנה וגם אם אנחנו נאלצים להישאר בבתים והבמות מבוטלות, מצאנו דרך לשמח את תושבי העיר היקרה שלי. אני מזמין את הציבור לצאת למרפסות או לפתוח את חלונות הבתים ולחכות למשאית שלנו, אנחנו נגיע לשמח".

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו, הוסיף כי "שמחנו לקבל את פנייתו של אלון וכמובן שמיד נרתמנו ליוזמה. העיר באר שבע יקרה לליבנו ונעשה הכל כדי לשמח את תושביה במיוחד במציאות הקשה של הקורנה שאנו חווים בימים אלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה