חדשות

עיריית באר שבע למען העסקים

חדשות7 באפריל 2020    2 דקות
0

העירייה תאריך אוטומטית רישיון עסק שתוקפו פג

עיריית באר שבע למען העסקים
צילום באדיבות עיריית באר שבע

רישיון עסק שתוקפו פג בתקופה זו יוארך אוטומטית על ידי העירייה, בהתאם לתקופת המשבר (בשלב זה על פי התקנות למשך חודשיים) מבלי להטריח את בעל העסק. כך ציין ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ'. מדובר במהלך המצטרף לצעדים נוספים שהובילה העירייה למען בעלי העסקים מאז פרוץ משבר נגיף הקורונה. כזכור, עיריית באר שבע היתה הראשונה בישראל שיזמה דחייה בקבלת תשלומי ארנונה, קנסות ואגרות מבעלי עסקים.

בנוסף בין היתר: הקימה העירייה קבוצת וואטסאפ וקבוצת טלגרם להעברת מידע שוטף לעסקים, סייעה בעידוד צריכה מקומית. וכן במוקד העירוני (106) נפתח 'קו פתוח לעסקים' לשאלות ולבקשות , הוקם מאגר של 'מומחי זהב' מקומיים, מובילים בתחומם שערוכים לסייע לבעלי העסקים באתגרים העסקיים באמצעות שעות ייעוץ מקוון וכן טובי המומחים בהם: אלון גל, אלון אולמן, ניר דובדבני, יעל ריגלר ולביא קייט העניקו לבעלי העסקים באמצעות פרוייקט 'ביזנס לייב' עצות, טיפים וכלים להתמודדות בתקופה המאתגרת הזו . יש לציין שהוקם צוות חשיבה להתמודדות עם האתגרים הצפויים במשק ב'יום שאחרי'.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' ציין : "בנוסף למתווה המתגבש בימים אלה על ידי ממשלת ישראל בסוגיית הארנונה, מעלים בעלי העסקים בשיחות שאני מקיים עימם בימים אלה, את סוגיית רישיון העסק. רישיון עסק שתוקפו פג בתקופה זו, יוארך אוטומטית על ידי העירייה, בהתאם לתקופת המשבר (בשלב זה על פי התקנות למשך חודשיים) מבלי להטריח את בעלי העסק. בכוונתנו לפנות למשרדי הממשלה הרלוונטיים, בבקשה לאפשר זאת עד לסוף השנה האזרחית, בתקווה שהנושא יאושר. אנו מנסים להפוך את המשבר הזה להזדמנות ומיד אחרי חופשת הפסח נקדם מול משרדי הממשלה מהלכים נוספים בתחום רישיון העסק, בראשם ביצוע הפרדה בין הליך רישיון העסק להליך התכנון והבניה, אולם הדבר תלוי במשרדי הממשלה, שאני מקווה מאוד שיגלו פתיחות והבנה למצב.
מהלך זה מצטרף לצעדים נוספים שהובילה העירייה מאז פרוץ המשבר, בהם: עידוד צריכה מקומית מעסקים, הנגשת מידע ממשלתי, פתיחת "קו פתוח" לעסקים במוקד העירוני, ייעוץ להתאמת העסק למציאות החדשה באמצעות "מומחי זהב", ביזנס לייב עם טובי המומחים במשק, סיוע וקשר שוטף עם המרכולים, הקמת קבוצות בוואטסאפ ובטלגרם להעברת מידע שוטף לעסקים ועוד".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה