חדשות

התלמידות ונערות "הבתים החמים" חגגו פורים יחדיו

חדשות10 במרץ 2020    דקה אחת
0

כ-200 נערות של עמותת "יחדיו מכל רחבי הדרום

התלמידות ונערות "הבתים החמים" חגגו פורים יחדיו
חגיגה משותפת. המסיבה במקיף עומר | צילום: באדיבות עמותת "יחדיו"

מסיבת פורים חגיגית ומרגשת התקיימה באחרונה בשיתוף פעולה ייחודי ויוצא דופן בין עמותת "יחדיו" למועצת עומר והתיכון המקומי, תנועת "הצופים" ומחלקת הנוער, זאת במסגרת הנושא "נערות למען נערות" וכוח נשי.

ל"שבע" נמסר, שבאירוע שנערך במקיף עומר, השתתפו כ-200 נערות מ"הבתים החמים" של "יחדיו" מכל רחבי הדרום, יחד עם תלמידות משכבות ט' – י' במקיף.

המסיבה נועדה ליצור חיבור בלתי אמצעי בין תלמידות מקיף עומר לנערות "הבתים החמים", במטרה לעודד את כל הנערות להעז, לחלום, להגיע הכי רחוק שאפשר, ולקדם העצמה נשית. האירוע התקיים בתמיכת ארגונים דרומיים רבים, שתרמו להצלחתו, ביניהם "זר מעדנים", "כיל" ו"קפריס".

במהלך המסיבה הצבעונית, נהנו הבנות מאוכל מצוין, דיג'יי שהקפיץ את הנערות והופעה של הרקדניות המוכשרות של דן אודיז, שגם העבירו סדנת ריקוד מעצימה לנוכחות. האירוע, שנערך בתמיכת מנכ"ל המועצה דודו זבידה, והנהלת המקיף, יצר חיבור מיוחד בין הנערות, שבעקבותיו הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה המרגש, והמפגש הבא כבר מתוכנן.

אל"מ (מיל') יאיר באר (מנכ"ל "יחדיו"): "כמיטב המסורת, אנו מציינים את חג הפורים בכלל מסגרות העמותה, ואני שמח על כך שבכל פרויקט ציינו את החג בדרך ייחודית ומהנה. המפגש בין נערות 'הבתים החמים' ותלמידות מקיף עומר היה חשוב ומוצלח, ואנחנו מקווים להמשיך ליצור מפגשים משמעותיים כאלה בעתיד. זוהי ההזדמנות לומר תודה לכל האנשים הטובים מכל רחבי הארץ שתרמו לנו משלוחי מנות, ותרמו להצלחת החג, חג שמח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה