חדשות

סוכן שב"ס סמוי הביא לתפיסת סמים ענקית

חדשות11 במרץ 2020    דקה אחת
0

לצד היערכות השירות למניעת החדירה של נגיף הקורונה לבתי הכלא לשמירה על חיי האסירים והסגל, ממשיכות כל העת יחידות המודיעין של שב"ס לפעול לסיכול כל ניסיון החדרת סמים וציוד אסור לבתי הסוהר

סוכן שב"ס סמוי הביא לתפיסת סמים ענקית
לא רק מאבק למניעת החדירה של הקורונה לבתי הכלא. חלק מהסמים שנתפסו | צילום: דוברות שב"ס

במהלך החודש האחרון, הופעל סוכן של מערך המודיעין בשירות בתי הסוהר (שב"ס) ביחידת "דרור", בבית סוהר פלילי בדרום הארץ.

ל"שבע" נמסר, שהסוכן הצליח להביא למעצרם של אזרח ואסיר, שניסו באמצעות הסוכן להבריח לתוך מתקן הכליאה כמות גדולה מאוד של סמים מסוכנים. לאחר פעילות מודיעינית ומעקב לאיסוף הראיות נקבע אתמול (שלישי) המפגש המפליל בין הסוכן לאזרח באזור התחנה המרכזית בבאר שבע. במהלך המפגש, העביר האזרח החשוד סמים וכסף לסוכן, ובעת ביצוע עסקת הסמים, ניתן האות בידי בלשי "דרור", ויחד עם בלשי משטרת בירת הנגב, הם תפסו ועצרו את הבלדר.

נתפסו כמויות גדולות מאוד של סמים מסוגים שונים, ביניהם פלטות חשיש, אבקות סם מסוכן, 182 כדורי סם מסוגים שונים וכסף רב. העצור הועבר להמשך טיפול חקירות תחנת באר שבע.

בשירות מדגישים: "חטיבת המודיעין של שב"ס וכלל היחידות המיוחדות של השירות ימשיכו להיאבק בנגע הסמים ובכלל סוגי הפשיעה המכוונת אל ומתוך כותלי הכלא, זאת מתוך הגנה על ביטחונם האישי של תושבי המדינה, גם בתקופה זו בה סגל שב"ס ממשיך בהיערכות קפדנית בכל מתקניו למנוע את חדירת נגיף הקורונה לתוך הכלא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה