חדשות

בחירות 2020: פעם שלישית ודי?

חדשות2 במרץ 2020    דקה אחת
0

מצביעי באר שבע והדרום יצאו בפעם השלישית בתוך פחות משנה לבחור את נציגיהם לכנסת. גם למבודדי הקורונה יש קלפי בבאר שבע

בחירות 2020: פעם שלישית ודי?
סחפו את הבאר שבעים. פעילי "ליכוד" מרכזיים עם השר גלעד ארדן ביום הבחירות | צילום: באדיבות שמעון בוקר

07:30 – על רקע בהלת הקורונה, בחניית אצטדיון 'טרנר' הקימו קלפי מיוחדת למבודדי בית שישנו חשש שנחשפו לנגיף. נציגי משרד הבריאות ומד"א הם שאחראים על הקלפי.

אווירה מנומנמת משהו אפיינה את בוקר יום הבחירות השלישיות לכנסת בפחות משנה בבאר שבע. סמוך לשעה 8 בבוקר, שעה ויותר לאחר פתיחת הקלפיות, חלק מאנשי המפלגות השונות סמוך לקלפיות במקיף "רגר" שבשכונת נווה זאב היו עסוקים עדיין בתליית שלטים על גדרות הבטיחות.

הקמת האוהל למבודדי הקורונה | צילום: יניב סול

 

בעמדות הנייחות של המפלגות השונות נצפו מעט פעילים, שרק חלקם הקטן נראה כמתמקד בענייני הבחירות. עם זאת, נרשמה תנועה ערה יחסית של מצביעים. האם בסופו של דבר, תירשם ירידה במספר הבוחרים לעומת 2 מערכות הבחירות הקודמות? את זאת נדע רק בתום יום הבוחר.

אווירה מנומנמת. אזור מקיף "רגר" | צילום: "שבע"

 

12:00 – צמרת המשטרה הגיעה למקיף על שם "רגר" בבאר שבע. בין היתר, מ"מ המפכ"ל מוטי כהן, מפקד המחוז יורם סופר ומפקד מרחב נגב נתן בוזנה, הפגינו נוכחות ווידאו שהבחירות מתקיימות כסדרן.

צמרת המשטרה בבאר שבע | צילום: מאי מיטלברג

 

15:00 – יו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק האחזקה שמעון בוקר, אמר ל"שבע" בשעות אחר הצהריים המוקדמות: "ההרגשה כשאתה מסתובב בין הקלפיות היא טובה, אבל אני כל הזמן מוציא פוסטים לאנשים לבוא ולהצביע, כי בסוף מה שיכריע את הבחירות האלה זה אחוזי ההצבעה, ובאזורים שלנו, אזורי 'ליכוד' (באר שבע, דימונה, ירוחם), חייבים אנשים לצאת ולהצביע, כי זה ממש אחד כן, אחד לא מצביעים ל'ליכוד'. צריך ממש להוציא את האנשים להצביע. אני נותן לאנשים להתקשר ולחייג כל הזמן, ונקווה שיהיה טוב".

ארדן ובוקר | צילום: באדיבות שמעון בוקר

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה