חדשות

הנהגה צעירה בבני שמעון

חדשות26 בפברואר 2020    דקה אחת
0

במועצה האזורית נפתחה תוכנית מנהיגות צעירה ייחודית

הנהגה צעירה בבני שמעון
"לשמור על הקהילות". תוכנית "מנהיגות צעירה" | צילום: מועצה אזורית בני שמעון

תוכנית מנהיגות צעירה ייחודית נפתחה באחרונה במועצה האזורית בני שמעון.

ל"שבע" נמסר, שהתוכנית מיועדת להכשיר את מנהיגי העתיד בקהילות השונות במועצה. במהלך 10 מפגשים, בהם משתתפים צעירים מיישובי בני שמעון השונים, מקבלים המשתתפים כלים למנהיגים ומנהיגות העתיד ביישובים. בין התכנים, כלים לפיתוח מנהיגות, סדנאות ניהול והכרת גורמי המועצה. תוכנית מנהיגות צעירה היא שיתוף פעולה של מרכז הצעירים, "בינוי קהילתי" ו"מעברים נגב צפוני", במטרה לתת מענה לחיזוק מנהיגות ביישובים.

ניר זמיר (ראש מועצת בני שמעון) אמר לפעילים בה: "אתם, משתתפי התוכנית, האנשים שחשובה להם הקהילה שלהם וקהילת המועצה, אתם עתיד המועצה. אנחנו יוצרים כאן ובמסגרות נוספות רשת של צעירים שבסוף ידברו אותה שפה ויחלקו ד.נ.א משותף. רשת כזו תקבע איך תיראה המועצה בשנים הבאות, ותשפיע על הילדים שלכם, הסביבה שלכם ועל המועצה כולה. קהילתיות היא אחת הסיבות המרכזיות בגללה אנשים רוצים לבוא לבני שמעון. בשביל הקהילתיות צריך לעבוד, ואנו צריכים אתכם כשותפים. כל אחד מכם יכול להכיר, לחבר, לגעת, להשפיע לטובת כולם. אתם השותפים שלנו לעשייה".

איתי זידנברג (מנהל אגף היישובים במועצת בני שמעון): "אתם חיים היום במועצה שעברה שינוי מדהים בעשור האחרון; במועצות רבות זה הביא להפרטת הקהילה, וזה עדיין יכול לקרות אצלנו. האתגר הגדול הוא לשמור את הדבר הזה. התמקדות באתגר הזה היא המשימה של הדור שלכם: לשמור על הקהילות שלכם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה