חדשות

פרס יוקרתי לחברת "נגב אנרגיה"

חדשות18 בפברואר 2020    דקה אחת
0

קבוצת "אנשים ומחשבים" העניקה את אחד הפרסים של מצטייני המחשוב IT Awards 2020 לחברה על פרויקט הקמת מערכת מידע ניהולית טכנו לוגיסטית לניהול תחנת הכוח התרמו-סולארית בנגב

פרס יוקרתי לחברת "נגב אנרגיה"
הקפדה על סטנדרטי קיימות וסביבה גבוהים ביותר. צוות החברה מקבל את הפרס | צילום: ניב קנטור

חברת "נגב אנרגיה" זכתה באחרונה בפרס בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2020, זאת על פרויקט הקמת מערכת מידע ניהולית טכנו לוגיסטית לניהול תחנת הכוח התרמו-סולארית בנגב.

ל"שבע" נמסר, שצמרת תעשיית ההיי-טק בישראל, מאות מנהלי מערכות מידע ומנכ"לים מכלל מגזרי המשק, נפגשו במתחם הכנסים "לאגו" שבראשון לציון בטקס הכתרת הפרויקטים הזוכים מצטייני המחשוב של "אנשים ומחשבים". את האירוע בהנחיית פלי הנמר (יזם ומנהיג הקבוצה), פתח תא"ל (במיל') נתי כהן (מנכ"ל משרד התקשורת). עוד השתתפו במסגרת חלוקת אות הצטיינות מיוחד, הודי זק (בכיר במערך הסייבר הלאומי) וראשי רשויות מקומיות שהצטיינו בחדשנות.

בשנה ה-17 של התחרות, הגישו מספר שיא של 482 פרויקטים מועמדות לזכייה, ועמדו לבחירת ועדה מקצועית המונה 40 שופטים, בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. מבין הפרויקטים, הוענק פרס הצטיינות בקטגוריה של "יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי ושיפור תהליכים עסקיים" לפרויקט הקמת מערכת מידע ניהולית טכנו לוגיסטית לניהול תחנת הכוח התרמו-סולארית בנגב. המערכת החדשנית כוללת את ניהול התפעול, ניהול האחזקה, איכות הסביבה, אבטחה, בטיחות, רכש, מלאי ועוד. הפרויקט מלווה בדרישות ייחודיות ותמיכה מלאה במערכת המידע לדרישות אלה, יצירת מודל הפעלה "רזה" וחיסכון בכוח אדם, הכל בזכות מערכות המידע, שקיפות להנהלה ויצירת יתרון תחרותי מול תחנות כוח מתחרות. אומדן עלות הפרויקט כ-4 מיליארד שקלים, והוא צפוי לספק חשמל לכ-60 אלף משקי בית (שקול לאוכלוסייתה של נתניה). הפרויקט מתפרש על שטח של כ-3,900 דונם, כגודלה של קריית אונו. בשטח זה מוקמים קולטים ומראות העוקבות אחר השמש, ומרכזות את הקרינה לצינורות מיוחדים באורך כולל של כ-200 ק"מ.  50 אחוזים מהעובדים על הפרויקט הם תושבי הדרום. מהחברה נמסר שהמיזם מבוצע תוך הקפדה על סטנדרטי קיימות וסביבה גבוהים ביותר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה