חדשות

רהט: קטטה המונית, ירי על בית ראש העירייה ו-7 שוטרים פצועים

חדשות8 בפברואר 2020    דקה אחת
0

צפו: שוטרים חילצו אתמול 11 יושבי בית שהוצת, 7 מהם נפצעו באירוע. חשד לרצח בלקייה

רהט: קטטה המונית, ירי על בית ראש העירייה ו-7 שוטרים פצועים
פאיז אבו סהיבאן. | צילום: באדיבות לשכת ראש עיריית רהט

כוחות משטרה רבים פעלו אתמול (שישי) לשמירת הסדר בשכונה 21 ברהט, בעקבות קטטה רבת משתתפים עקב סכסוך קרקעות, שכללה גם ירי לעבר ביתו של ראש העירייה, פאיז אבו סהיבאן.

במהלך האירוע הוצתו 2 בתים ובהגיעם של השוטרים, בהם לוחמי יחידת יואב ויס"מ נגב, הם חילצו 11 מיושביו של בית, תוך סיכון חייהם בשל האש והעשן שאפפו את הבית. עשרה מהמחולצים טופלו במקום ואחד מיושבי הבית שנפצע משאיפת עשן, הועבר לטיפול רפואי בבית החולים.

 

במהלך הטיפול באירוע נפגעו 7 שוטרים בשל שאיפת עשן וידויי אבנים, מתוכם 2 טופלו במקום ו-5 הועברו לטיפול רפואי בשל שאיפת עשן ופגיעת אבן לבית החולים "סורוקה".

כוחות משטרה רבים פעלו במקום והשקט הושב על כנו, אחרי שנעצר חשוד אחד בלבד. בהמשך עצרה המשטרה 13 אנשים נוספים.

"משטרת ישראל ממשיכה בפעולתה הנחושה למען הציבור הנורמטיבי בעיר וכנגד אלו המבקשים להפר את הסדר. אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה בשוטרים אשר עושים מלאכתם למען הציבור תוך סיכון נפשם", נמסר מהמשטרה.

בנושא אחר, בשעה 08:08 (שבת) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פצוע מחוסר הכרה בשטח פתוח סמוך לבית העלמין בלקיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה