חדשות

נפסל לנהיגה, ומיד חזר לנהוג

חדשות30 בינואר 2020    דקה אחת
0

שוטרי אגף התנועה בדרום נאלצו להשבית את רכבו של נהג בדואי, לאחר שהנהג חזר לנהוג זמן קצר לאחר שנפסל לנהיגה

נפסל לנהיגה, ומיד חזר לנהוג
בלית ברירה. הרכב שהושבת | צילום: דוברות המשטרה

רישיון הנהיגה של נהג בן 20 נפסל, בשל עבירת מהירות, ותוך זמן קצר הוא נתפס שוב בדי אותם שוטרים כשהוא נוהג בפסילה. ל"שבע" נמסר, שבמהלך פעילות אכיפה ממוקדת על כביש 40 באזור הדרום, קלטו באחרונה שוטרי אגף התנועה בדרום באמצעות מכשיר הממל"ז רכב פרטי הנע במהירות של 148 קמ"ש (בכביש בו המהירות המרבית היא 90 קמ"ש).

עם עצירת הרכב, בוצע שימוע לנהג תושב אחד היישובים הבדואים באזור, ובמעמד השימוע הוסבר לנהג שהחל מאותו רגע חל עליו איסור לנהוג עקב פסילת רישיונו למשך 30 יום. הנהג, בשנות ה-20 לחייו, אמר לשוטרים שהוא מבין את משמעות הפסילה, ושוחרר לדרכו. עקב חשד שעלה בקרב השוטרים שהצעיר עלול לעלות על רכבו ולנהוג שוב למרות הפסילה, בוצעה תצפית שבמהלכה נצפה הנהג שזמן קצר לפני כן נפסל לנהיגה, כשהוא עולה על הרכב באופן בוטה ומזלזל בחוק, ומתחיל בנסיעה.

השוטרים ביצעו מיד עצירה של הרכב בסמוך לצומת משען, והפעם בנוסף לפסילה רכבו הושבת למשך 30 יום, ונגרר לאלתר למגרש האחסנה. במשטר מדגישים שפעילות נחושה ויצירתית זו של השוטרים מנעה סיכון מיותר של נהג פסול נהיגה מלהיות על הכביש תוך שהוא מפר את החוק, ומסכן את כלל משתמשי הדרך.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה