חדשות

שוטר התנועה מואשם בתקיפת נהג שעצר

חדשות30 בינואר 2020    דקה אחת
0

"הטיח את ראשו בעוצמה רבה בדלת התחנה כשהייתה סגורה לחלוטין". כתב אישום הוגש נגד השוטר בבית המשפט השלום בבאר שבע

שוטר התנועה מואשם בתקיפת נהג שעצר
צילום אילוסטרציה: ingimage

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה באחרונה לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד שוטר התנועה נתנאל סלומון מבאר שבע, בגין תקיפה סתם ושיבוש מהלכי משפט.

ל"שבע" נמסר, שלפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד הדס קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים, ב-17.05.19, בסביבות 15:00, כרזו הנאשם ושוטר נוסף שהיה עימו, במהלך משמרת בהיותם בניידת המשטרה בתל שבע, לאדם שנהג ברכבו, והורו לו לעצור.

לאחר שעצר, רשם השוטר דוח תנועה לאיש. בעקבות זאת, התפתח דין ודברים בין הצדדים שבסופו, נעצר הנהג, הוכנס לניידת, נאזק והובל לתחנת המשטרה בתל שבע. בהגיעם לתחנה, הוביל הנאשם את העצור מהניידת, ובעודו אזוק בידיו הטיח את ראשו בעוצמה רבה בדלת התחנה כשהייתה סגורה לחלוטין. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, התנפצה לרסיסים זכוכית הדלת. בנוסף, מסר הנאשם הודעה משטרתית בה ציין בכזב, שבכניסה לתחנה המתלונן "התנגש בדלת כתוצאה מהמאבק", כלשונו. במעשיו האמורים לעיל, תקף הנאשם את הנהג המתלונן שלא כדין, וכן עשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה