חדשות

התקדמות בפרויקט מחלף להבים

חדשות20 בינואר 2020    דקה אחת
0

ראש מועצת להבים יוסי ניסן סיכם על הקמת המחלף עד סוף 2022 או תחילת 2023

התקדמות בפרויקט מחלף להבים
"נלווה כל שלב בפרויקט". ניסן בפגישה | צילום: באדיבות מועצת להבים

בפגישה של ראש מועצת להבים יוסי ניסן באחרונה עם נציגי משרד התחבורה, חברת "נתיבי ישראל" והמתכננים בנושא הקמת המחלף בצומת להבים, סוכם על האצת הטיפול בפרויקט התחבורתי, החשוב לא רק לתושבי יישוב הווילות היוקרתי.
ל"שבע" נמסר, שבזכות קידום ראש המועצה מול שר התחבורה לשעבר ישראל כץ, לא הוצא הפרויקט מתוכנית החומש של משרד התחבורה.

בישיבה האחרונה בעניין נדונו לוחות הזמנים ומבנה המחלף. לפרויקט הוקצבו 203 מיליון שקלים. בין פברואר למאי השנה יסתיים תהליך הגשת הצעות הקבלנים וייבחר הקבלן הזוכה, כאשר לפרויקט יוקצו 10 חודשי תכנון ושנתיים לביצוע.

בשלב הראשון, יופרדו נתיבים ל-2 הצטלבויות לכביש 40 שיקלו כבר בשלב ההתחלתי של הפרויקט על עומסי התנועה. ביצוע מחלף צפון דרום אוטוסטרדה יכלול בניית גשר מעל הצומת עם 4 נתיבים לכל כיוון, כש-2 נתיבים ישמשו לפנייה שמאלה לכיוון באר שבע.
ניסן ביקש לשפר את התכנון, ולהחליף את הרמזור המתוכנן לפנייה שמאלה לכיוון בירת הנגב בבניית "אוזן" ימנית ללא רמזור להשתלבות ימינה לכביש 40 לכיוון באר שבע. בסופו של דבר, הוחלט שהנושא ייבחן ויקבל תעדוף בשלב ביצוע התכנון. סיום הפרויקט מתוכנן לסוף 2022 או לכל המאוחר תחילת 2023. "אנחנו נלווה כל שלב בפרויקט, כדי לוודא ביצוע לפי התכנון", מבטיחים במועצת להבים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה