חדשות

מיליונים ממפעל הפיס לקידום תוכניות חברתיות בבאר שבע

חדשות16 בינואר 2020    דקה אחת
0

ב-2019 העביר המפעל לעירייה 3.4 מיליון שקלים, במסגרת פרויקט "פיס בלב הקהילה"

מיליונים ממפעל הפיס לקידום תוכניות חברתיות בבאר שבע
רוביק דנילוביץ' | צילום: ארכיון "שבע"

כחלק מפרויקט "פיס בלב הקהילה", שמטרתו לקדם תוכניות חברתיות, פרויקטים של רווחה ותוכניות קהילה ונוער וצעירים רבים ומגוונים לרווחת התושבים, חילק מפעל הפיס לעיריית באר שבע ב-2019 מענק בסך 3.4 מיליון שקלים.

ל"שבע" נמסר, שהמענק סייע בין היתר בהשתתפות במימון תוכניות העשרה ל-5 מרכזי המצוינות הפועלים בבירת הנגב בתחומי התיאטרון, המדעים והטכנולוגיה, הספורט, המוזיקה והמנהיגות והמעורבות החברתית. המרכזים משרתים את תלמידי העיר בכל שכבות הגיל (מגילאי הגן ועד כיתה י"ב), ומזמנים להם מגוון הזדמנויות ללמידה, העשרה, שיפור כישרונות ופיתוח מצוינות בתחומים שונים.

כמו כן, הושקעו כספי המענק המדובר בקידום תוכניות נוספות, בהן טיפול בילדים ונוער בסיכון, קידום הישגים לאוכלוסיות השונות, פרויקט "עיר ללא אלימות", תוכניות של הרשות למלחמה בסמים, פרויקטים של הדרכה ואימון תעסוקתי וכן אירועי שיא לכל מועדוני הנוער, סדנאות העצמה והכשרות וסדנאות עבור בני נוער בתחום השירות המשמעותי.

ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "אני מודה למפעל הפיס על ההשקעה והתמיכה, שמסייעת לנו בקידום תוכניות קהילתיות וחברתיות לרווחת תושבי העיר באר שבע".

יו"ר המפעל, רו"ח אביגדור יצחקי: "מפעל הפיס גאה להמשיך ולהוביל את 'פיס בלב הקהילה', במסגרתו הרשויות המקומיות מנצלות את הקצאות מפעל הפיס לא רק לצורך מבנים אלא גם לתוכניות הפעלה בתחומי הרווחה ובדגש על האוכלוסיות שהכי זקוקות לו. המפעל ימשיך להעמיק את ההשקעה בתחומים אלה גם בשנים הבאות יחד עם הרשויות המקומיות. אני מודה לראש הרשות דנילוביץ' על שיתוף הפעולה הפורה ועל ההירתמות המיידית לכל תוכנית שיכולה להיטיב עם תושבי העיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה