חדשות

מעקב "שבע": תיק הרס המבנים לשימור לתביעה העירונית

חדשות9 בינואר 2020    דקה אחת
0

מחלקת הפיקוח על הבנייה באגף ההנדסה בעיריית באר שבע משלימה את תיק הפיקוח בעניין הריסתם שלא כחוק לכאורה של מבנים לשימור ברחוב אצ"ג

מעקב "שבע": תיק הרס המבנים לשימור לתביעה העירונית
בדרך לתביעה? המבנים ההרוסים | צילום ארכיון: פרטי

האם תוגש בקרוב תביעה נגד הורסי המבנים לשימור בעיר העתיקה בבאר שבע? כזכור, ב-10.12 האחרון פרסמנו כאן לראשונה ("הרסו את ההיסטוריה"), שכמה מבנים לשימור ברחוב אצ”ג 11 מול מגרש החנייה (בצמוד לסניף "הליכוד" בבירת הנגב) נהרסו באחרונה, בניגוד לחוק לכאורה וללא קבלת היתר בנייה כדין, כנראה בידי בעל הקרקע, שאף החל בעבודות בנייה בשטח עליו שכנו המבנים לשימור.

בעירייה הגיבו לפניית "שבע" בעניין: "אכן, כפי שציינת, נהרסו בניגוד לחוק מספר מבנים לשימור ברחוב אצ"ג 11. מפקחת בנייה באגף הנדסה איתרה את הרס המבנים. נגד בעליו של המגרש נפתח הליך פיקוח לבדיקת העבירה. בתום החקירה, יועבר התיק לתביעה העירונית בלשכה המשפטית להמשך טיפול".

בתגובה לשאילתת מעקב בנושא של האתר, מסר דובר העירייה אמנון יוסף: "לאחר סיום הכנת גיבוש תיק הפיקוח בידי מחלקת הפיקוח על הבנייה באגף ההנדסה, יועבר בימים הקרובים התיק לתביעה העירונית בלשכה המשפטית, להמשך טיפול בנושא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה