חדשות

שבט "צופים" דו לשוני בבאר שבע

חדשות9 בינואר 2020    דקה אחת
0

תנועת "הצופים" מודיעה על פתיחת השבט הדו לשוני השני בישראל, שבט "אדם" בבירת הנגב

שבט "צופים" דו לשוני בבאר שבע
יצאו כבר לטיול ראשון. חניכי השבט | צילום: ארכיון תנועת "הצופים"

שבט "צופים" מעורב של ילדות וילדים ערבים ויהודים בכיתות ד' – ו' נפתח באחרונה בבאר שבע, זאת כחלק מהתרחבות הפעילות של תנועת הנוער בבירת הנגב. ל"שבע" נמסר, שהשבט החדש נקרא שבט "אדם", ויהיה השבט הדו לשוני השני בישראל, בנוסף לשבט "צופי-ים יפו". הוא הוקם ביוזמת תנועת "הצופים", העירייה וחברת "כיוונים" החברה לתרבות הפנאי בעיר, עמותת "הגר" ועמותת "אג'יק". פעילויות השבט יתקיימו בבית הספר הדו לשוני "דגניה" שבשכונה ג'.

בשלב הראשון, יציע השבט יום פעילות אחד בימי חמישי מ-15:00 בקבוצות לפי שכבות הגיל לכיתות ד', ה', ו-ו'. כרגע, המשתתפים העיקריים בפעילות הם ילדי "דגניה", בו כאמור נערכת הפעילות, אך השבט כמובן פתוח לכל הילדים בכיתות אלה, ערבים ויהודים, שיבקשו להצטרף אליו.

מזכ"ל "הצופים" קלי כהן: "אני מברך על הקמתו של השבט המעורב ושיתוף הפעולה הפורה מול עיריית באר שבע ושאר הגורמים שסייעו לקדם את פתיחת שבט 'אדם' בעיר. דו קיום ושיתוף פעולה בין קהילות הן אבני יסוד בתפישת העולם של התנועה; זו הדרך להכיר, לגשר ולקרב לבבות. נשמח לראות את שבט 'אדם' מתרחב וגדל, ולקדם יוזמות לשבטים דו לשוניים נוספים בארץ".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה