חדשות

יש דיגיטל ברהט!

חדשות2 בינואר 2020    דקה אחת
0

אקרם אלקרינאוי מרהט עסק בשיווק דיגיטלי כעצמאי אבל הרגיש שזה לא מספיק כדי לעבור לשלב הבא. אז, הוא נרשם ללימודי מדיה חברתית ב-UTECH בית הספר לדיגיטל במכללה הטכנולוגית באר שבע, וכיום הוא הבעלים הגאה של MFB, משרד הפרסום והדיגיטל הראשון ברהט.

יש דיגיטל ברהט!
אקרם אלקרינאוי. "תיצרו קשרים" | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית באר שבע

כשאומרים "שיווק דיגיטלי", באופן כמעט אוטומטי אנחנו חושבים על מותגים גדולים, קמפיינים ב"פייסבוק" וכמובן על תל אביב, העיר הגדולה. אולם, ל"שבע" נמסר, שיזם אחד אמיץ הרים את הכפפה, והחליט להביא את בשורת הדיגיטל גם לרהט; אקרם אלקרינאוי (30), תושב העיר הבדואית הגדולה בעולם, עסק בהצלחה בשיווק, אך כמו רבים אחרים גם הוא הבין את הצורך והנחיצות של הדיגיטל בעולם הפרסום העכשווי.

הוא נרשם לקורס מנהלי מדיה החברתית ב-UTECH בית הספר לדיגיטל במכללה הטכנולוגית באר שבע, וסיים את הלימודים בהצלחה. "הלימודים ב-UTECH היוו עבורי קרש קפיצה משמעותי אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי ובזכות הידע, הכלים והקשר האישי עם המרצים, תפסתי סופסוף את האומץ לפתוח משרד פרסום ודיגיטל משלי, הראשון מסוגו ברהט", מספר אלקרינאוי.

את משרד הפרסום שלו MFB הממוקם בפארק התעשייה "עידן הנגב", פתח אלקרינאוי באוקטובר האחרון, ובתוך 3 חודשים מונה המשרד כבר עשרות לקוחות. יש לו עוד 3 עובדים, והעסק ממשיך לגדול ולהתפתח. משרד הפרסום מעניק ללקוחותיו מעטפת מלאה של שירותים, ביניהם מיתוג העסק, עיצובים גרפיים, שירותי פרסום באופליין וניהול מדיה חברתית וקמפיינים ממומנים בדיגיטל.

הלקוחות של אלקרינאוי מגוונים ומגיעים מתחומים שונים, החל מרופאי שיניים וקבלנים ועד ללקוחות מוסדיים וחברתיים חינוכיים, כמו מרכז SWITCH, מעו"ף ו"סטארט אפ לנגב". מלבד העסק אותו הוא מנהל בהצלחה, אלקרינאוי גם מוצא את הזמן להעביר הלאה את הידע שקיבל ב-UTECH, ומלמד ברהט קורסים העוסקים בשיווק דיגיטלי.

אז איך בעצם עושים את זה, אתם שואלים? ובכן, הטיפ שלו להצלחה הוא: "נסו להשתלב בתעשייה עוד לפני שאתם מקבלים את התעודה המיוחלת. תשתפשפו ותיצרו קשרים. הלימודים ב-UTECH איפשרו לי לעשות את זה; קיבלתי את כל הידע והכלים הנחוצים, וזכיתי לליווי צמוד של המרצים. עד היום, אני בקשר מצוין איתם, ונעזר בהם שכשצריך".

בתוך כך, בימים אלה, נפתחת ההרשמה למחזור הרביעי של קורס מנהלי המדיה החברתית ב-UTECH.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה