חדשות

"פגע וברח" בבאר שבע, נעצר בתל שבע

חדשות30 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

שוטרי מרחב הנגב איתרו רכב מוסלק ביישוב הבדואי, ועצרו את בעליו בחשד למעורבות בתאונה בבירת הנגב

"פגע וברח" בבאר שבע, נעצר בתל שבע
בין באר שבע לתל שבע. הרכב החשוד | צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות שנערכה אתמול (ראשון) בידי יחידת האופנועים "יואב" של המחוז הדרומי במשטרה, כחלק ממבצע תנועה בתל שבע, הבחינו הלוחמים ברכב שהחל נמלט, ובסריקות אחריו הוא אותר נטוש באתר פסולת ביישוב.

ל"שבע" נמסר, שבהמשך לכך ערכו הלוחמים סריקות במקום אחר הנהג שנמלט, ואז הבחינו ברכב נוסף המוסתר במקום ללא לוחיות רישוי, וברכב מסיכות ומסמכים הקשורים לבעליו. בדיקה מעמיקה העלתה חשד שרכב זה היה מעורב בלילה שלפני מציאתו בתאונת "פגע וברח" בבאר שבע, שגרמה לפציעתה באורח בינוני של צעירה בת 26 מאשקלון, שרכבה על גלגינוע (קורקינט חשמלי) ברחוב הסנהדרין בעיר.

מאוחר יותר, לאחר שבוצעו ניסיונות לאיתורו של בעל הרכב מתל שבע, הוא עצמו התייצב בתחנת המשטרה, ונעצר לחקירה בחשד למעורבות בתאונה האמורה, לרבות עבירה של הפקרת פצוע בתאונה שבה נגרמה לאדם חבלה חמורה, שעליה העונש בחוק הוא מאסר 14 שנה. בחקירה מסר החשוד את גרסתו בפני בוחני תאונות הדרכים, ובסיומה הוא נכלא. הבוקר, יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה