חדשות

מפגש בינ-דורי ב"עמך" באר שבע

חדשות30 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

חברי המועדון נועדו עם צוות ותלמידי תיכון "אורט אלסייד" ברוח חג החנוכה

מפגש בינ-דורי ב"עמך" באר שבע
מנצחים את החושך. המפגש ב"עמך" באר שבע | צילום: מיה קרוב

בינ-דורי, בינלאומי, בן אדם: באחרונה, נערך במועדון "עמך" באר שבע מפגש בינ-דורי ובינ-תרבותי מיוחד במינו בין תלמידי ותלמידות התיכון הטכנולוגי "אורט אלסייד" לחברי מועדון "עמך", זאת ביוזמתה של מנהלת התיכון קיפאח אל סעיד, שביקשה להגיע יחד עם יועצת בית הספר והתלמידים כדי לברך את ניצולי השואה ובני הדור השני במועדון לכבוד חג החנוכה.

האירוע התקיים במסגרת פעילות "אורט אלסייד" בנושא "ערבות הדדית", ובמהלכו הציגו התלמידים את עצמם ואת בית ספרם, והעבירו פעילות חנוכה מעוררת השתאות, שבה כל אחד מהמשתתפים בחר קלף המדבר אליו, וסיפר מה גורם לו לשמחה בחייו. בתום הפעילות, חילקו התלמידים לחברי "עמך" באר שבע פרחים מסבון שהם מייצרים בעצמם בתיכון וכן סופגניות לכבוד החג. המפגש היה משמעותי ביותר, ועלו בו עניינים הקשורים לערכים, כגון קבלת האחר, תקשורת בין תרבויות וסובלנות.

ההתרגשות הן בקרב חברי "עמך" והן בקרב התלמידים והתלמידות וצוות בית הספר הייתה רבה, והורגשה תחושת קירבה וחיבור בין התרבויות. ללא ספק, מפגש מיוחד זה הדגים באופן מובהק את מהות חג החנוכה: "ניצחון האור על החושך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה