חדשות

ענף הבנייה – הדור הבא

חדשות10 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

ארגון קבלני הנגב מטפח את דור העתיד של הענף בישראל

ענף הבנייה – הדור הבא
"לרתום את הגופים המכשירים". המפגש במשרדי הארגון | צילום: באדיבות ארגון קבלני הנגב

כ-30 תלמידי ותלמידות המגמה להנדסאות במקיף ז' בבאר שבע התארחה באחרונה במשרדי ארגון הקבלנים והבונים באר שבע והנגב. ל"שבע" נמסר, שהמפגש שנערך כחלק מהכשרת התלמידים להנדסאות בענף הבנייה כלל בין היתר הרצאה בפני תלמידי המסלול של מנכ"ל הארגון צביקה ליבנה (על סוגיות חשובות מהענף, ביניהם רגולציה ובטיחות ועתיד ענף הבנייה בארץ) וסיור באתרי בנייה שונים. בעקבות הצלחת המפגש, הוחלט להרחיב את שיתוף הפעולה, ובקרוב יגיע ליבנה להרצאה עבור הורי התלמידים העתידים להיות דור העתיד של ענף הבנייה בישראל.

התלמידים סיירו בשכונת "כלניות", בה הבנייה היא צמודת קרקע, ולמדו על תקנים ודגשי בטיחות בתחום הבנייה צמודת הקרקע. לאחר מכן, המשיכו לשכונת "סיגליות", שבה רוב המבנים הם בגובה 5 – 6 קומות, ולבסוף הגיעו לאתר פרויקט "גרנד אביסרור" בו נבנים 4 מגדלים כאשר המטרה היא לחשוף בפני התלמידים כמה שיותר סוגי בנייה מעבר ללימודים התיאורטיים.

כאמור, לאור הצלחת המפגש, החליטו מנהלת המקיף מטי בילו ומנהלת המגמה להנדסאים דניאל דוסיק להרחיב את שיתוף הפעולה ובקרוב יתקיימו הרצאות וסיורים נוספים לתלמידי המגמה בשיתוף ארגון הקבלנים.

יו"ר הארגון אלי אביסרור: "אנו רואים חשיבות רבה לרתום את הגופים המכשירים את דור העתיד של ענף הבנייה בישראל; ענף הבנייה זקוק להנדסאים רבים ומקצועיים, ובאמצעות שיתופי פעולה אלה, נוכל לסייע למערכת החינוך, ולחשוף את התלמידים לנעשה באתרי הבנייה הלכה למעשה".

ביקור תלמידי מקיף ז' במשרדי ארגון הקבלנים מצטרף לשורה של פעולות ושיתופי פעולה עם מערכת החינוך והאקדמיה בדרום; זהו בית הספר הרביעי המבקר במשרדי הארגון, ולא מכבר נחתמה אמנה משותפת בין ארגון הקבלנים לבית הספר להנדסאים במכללה האקדמית "ספיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה