חדשות

זוכרים את הרב סילברט זצ"ל

חדשות9 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

לקראת ציון 40 שנה לפטירתו של הרב אברהם סילברט, נערך בישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" בבאר שבע אירוע גדול לזכר מייסד הישיבה

זוכרים את הרב סילברט זצ"ל
ללמוד מדרכו. אירוע הזיכרון | צילום: אביעד צדוק

ישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" באר שבע, בראשות הרב רחמים פיניש, ערכה באחרונה אירוע גדול בבית המדרש שבמקום לקראת ציון 40 שנה לפטירתו של מייסד הישיבה וראשה הראשון, הרב אברהם סילברט זצ"ל.

ל"שבע" נמסר, שלבית המדרש הגיעו תלמידים רבים מ"אהל שלמה", עובדיה ומנהליה בעבר ובהווה, ידידים ובני משפחה, כדי להוקיר את פועלו של הרב הנערץ, וללמוד מדרכו הגדולה והמיוחדת.

הרב סילברט הוסמך לרבנות בישיבת מיר שבניו יורק, בה למד בחברותא עם הרב מאיר כהנא, והשניים התיידדו מאוד. ב-1956 עלה ארצה עם רעייתו שושנה (אחותו של איש העסקים הידוע מפרשיות אולמרט, משה טלנסקי…), וכאמור ייסד את ישיבת "בני עקיבא, בבירת הנגב (בהוראת הרב משה צבי נריה זצ"ל). הרב נפטר בגיל צעיר יחסית (47) ממחלת הסרטן, ועל שמו קרוי רחוב ליד הישיבה שייסד בעיר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה