חדשות

תחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture יוצאת לדרך

חדשות25 בנובמבר 2019    2 דקות
0

Accenture ישראל מקיימת את תחרות הקייסים השנתית לאוניברסיטאות בפעם הרביעית ברציפות, וגם תושבי באר שבע והנגב מוזמנים להירשם אליה

תחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture יוצאת לדרך
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

Accenture ישראל, שלוחה של חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם, הכריזה באחרונה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקייסים הארצית, המתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת התחרות יתכננו צוותים נבחרים ממוסדות הלימוד המובילים בארץ פיתרון לבעיה עסקית (Case Study), אותה Accenture פתרה בעבר עבור לקוח. את דרכי הפעולה והפיתרון יציגו הצוותים שייבחרו בפני הנהלת Accenture, כאשר הצוות בעל הפיתרון האיכותי וצורת ההצגה המשכנעת ביותר יוכרז כמנצח.

ההרשמה לתחרות מתבצעת דרך אתר ייעודי עד ה-1.12. תחילה, ייבחרו סטודנטים יחידים מתוך סך הנרשמים, ולאחר מכן יחולקו הנבחרים לצוותים לפי שיוך אוניברסיטאי. על הצוותים להגיש את הפיתרונות לבעיה שניתנה להם לא יאוחר מה-17.12. כפי שהיה בשנים קודמות, מתוך מאות התלמידים המגישים מועמדות, רק 30 סטודנטים מכלל האוניברסיטאות בארץ יזכו לעלות לשלב הגמר האחרון והמכריע בו יציגו פיתרון יצירתי ומעמיק לצוות המומחים של Accenture במשרדי החברה.

לכל אורך הדרך, ילוו וידריכו את הסטודנטים יועצי Accenture שגם יחשפו את התלמידים באופן ממשי לעולם הייעוץ העסקי והטכנולוגי. הצוותים המשתתפים יתמודדו על ההזדמנות לייצג את האוניברסיטה שלהם בתחרות ארצית, וכל אחד מחברי הצוות המנצח יזכה ב"אייפד", כאשר הצוות המנצח ייהנה מחוויה לימודית מעשית בתעשייה עם מומחים מחברת הייעוץ הגדולה בעולם. בנוסף, תיקח מחלקת משאבי האנוש של החברה חלק באירוע, ותאתר מועמדים פוטנציאלים לעבודה.

Accenture משקיעה 1.7 מיליארד דולר במחקר, פיתוח והדרכה של עובדיה. 92 חברות מתוך Fortune 100 הן לקוחות Accenture, ולחברה יש יותר מ-6,000 לקוחות ביותר מ-120 מדינות. מחזור מכירותיה ב-2019 עמד על כ-44 מיליארד דולר. בין לקוחות החברה בישראל, חברת החשמל, "תנובה", "אל על", "שטראוס", "מגדל", "טבע", בנק "לאומי", בנק "דיסקונט", בנק "הפועלים", בורסת תל אביב, "פרטנר", "סלקום", "צים", "מייקרו-סופט", "אינטל" ו"יוניליבר".

Accenture היא כאמור, חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם, המניעה חדשנות, ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פיתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. היא מעסיקה 480 אלף עובדים בקירוב, המעניקים שירות בכאמור יותר מ-120 מדינות. Accenture נכנסה ארצה ב-2001, ומעסיקה בישראל כ-100 עובדים, בניהולו של שמעון אלקבץ.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה