חדשות

תודה לשמעון

חדשות25 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

נציג אזור וילות "אל-רם" בשכונה ה' בבאר שבע הביע את הכרת טובתו לעירייה, ובמיוחד לסגן ראש הרשות שמעון בוקר

תודה לשמעון
שמעון בוקר. התערבות חיובית | צילום ארכיון: פרטי

הסבלנות משתלמת: ד"ר צפריר אושרי המתגורר ברחוב אלתרמן שבאזור "אל-רם" בשכונה ה' בבירת הנגב שיגר באחרונה מכתב תודה לראש העירייה רוביק דנילוביץ', על שיפור מראה פני אזור מגוריו בידי הרשות בשנה החולפת.

ד"ר אושרי כתב לדנילוביץ', בין היתר: "אני מאמין שאני מייצג בעניין זה את כל תושבי השכונה, השבעים רצון ממהלך זה. מזה זמן רב, המתנו בסבלנות ל'מתיחת פנים' לשכונה שלנו, שהובטחה לנו כבר לפני שנים בידי קודמיך בראשות העירייה. המדובר בשכונה ותיקה, של בתים פרטיים, שבעליהם משלמים ארנונה מן הגבוהות ביותר בעיר. למרות זאת, לא טופלה עשרות שנים. תודה מיוחדת מגיעה לסגן ראש" הרשות "שמעון בוקר, שהרים את הכפפה. המפעל החל בקביעת סיור הכנה, בנוכחות אנשי המקצוע המתאימים של העירייה ששמעון דאג להביא אלינו. בסיור נקבע מתווה השיפוץ, וראה זה פלא, הוא גם יצא לדרך, והסתיים תוך זמן קצר ביותר".

והוא סיכם: "במסגרת השיפוץ נקבעו אבני מדרכה ואבני שפה חדשות, ובוצעו שיפוץ וסלילה של הכביש ברחובות אלתרמן וקויפמן. השכונה קיבלה מראה חדש ורענן, ואנו נהנים להלך ברחובותיה. חז"ל עמדו על חשיבות הכרת הטוב והכרת התודה. על כן אני מבקש להודות לעושים במלאכה, סגן ראש" הרשות "ומחזיק תיק אחזקה עירונית" שמעון בוקר, חברת המועצה רותי פרנקל שיזמה את השיפוץ, וכמובן לך העומד בראש מערכת העירייה המתפקדת למופת. יישר כוח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה