חדשות

לא ישעמם בחורף

חדשות19 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

פעילויות לכל המשפחה יתקיימו בחודשים הקרים הקרובים ב"בית מוריה" באר שבע

לא ישעמם בחורף
התוודעו לבעלי חיים. ילדים במפגש של "בית מוריה" | צילום: באדיבות "בית מוריה"

עמותת "בית מוריה" בבאר שבע מזמינה את תושבי העיר למגוון אירועים והפעלות במהלך חודשי החורף הקרובים, במסגרת פרויקט "חורף חם". ל"שבע" נמסר, שהפעילויות יחלו כבר החודש, והמשפחות מוזמנות למגוון אירועים, ביניהם מפגש עם בעלי חיים, זומבה וסדנאות בישול.

מרכז "בית מוריה" של העמותה ברחוב אברהם אבינו בבירת הנגב יארח בכל חודש מחודשי החורף מספר אירועים, סדנאות והפעלות לילדים והורים החל מ-17:15. השבוע, החלו פעילויות נובמבר, והילדים שהשתתפו נהנו בינתיים ממפגש "חיות וחיוכים" בו הכירו בעלי חיים שונים, ולמדו על הטבע. בהמשך החודש, יתקיימו פעילויות זומבה לאימהות וילדים, סדנאות בישול בהן ילמדו להכין פוקצ'ה ושאר מאפים בתנור וסדנת יצירת סיפור בה יכינו הילדים דמויות מספרי הילדים האהובים.

כרמית מזוז (מנהלת מרכז "קישורים להעצמת המשפחה" ב"בית מוריה"): "כשקר וגשום, אנו נוטים להישאר בבית, ולשים את הילדים מול מסכים. המטרה של הפעילות במרכז 'מוריה' היא להביא את ההורים והילדים לפעילויות ערכיות בחודשי החורף, תקופה שלרוב אין בה מה לעשות עם הילדים. הפעילות הראשונה שלנו בפרויקט הייתה הצלחה גדולה, והילדים וההורים נהנו, למדו וליטפו בעלי חיים שונים. אני מזמינה משפחות אחרות להגיע לפעילות, ולקחת חלק בהפעלות החורף ב'בית מוריה'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה