חדשות

העובדים לבשו ורוד

חדשות25 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

עובדות ועובדי מחוז דרום של ה"כללית" לבשו ורוד, מתוך הזדהות ותמיכה ולמען העלאת המודעות לסרטן השד

העובדים לבשו ורוד
הזדהות ורודה. הפעילות במחוז | צילום: באדיבות "כללית" מחוז דרום
עשרות עובדות ועובדי "כללית" במחוז דרום הגיעו אתמול בבוקר (חמישי) בלבוש ורוד למרפאות והמשרדים בכל רחבי האזור.
ל"שבע" נמסר, שמעבר להזדהות ולחיזוקן של נשים המתמודדות עם מחלת סרטן השד, המטרה היא בעיקר העלאת המודעות למחלה ולחשיבותו של הגילוי המוקדם.
"אני רואה בכולנו שגרירות ושגרירים במאמץ להעלאת המודעות ובעידוד לבדיקת ממוגרפיה, לגילוי מוקדם", ציינה מנהלת המחוז חדווה אמונה. "סרטן השד הוא מחלה עליה ניתן להתגבר, בבדיקה שגרתית אפשר להציל חיים".
אוקטובר הוא חודש המאבק בסרטן השד. בנוסף, בתחילת נובמבר, ייערכו בכל רחבי המחוז פעילויות שונות להגברת המודעות ויצירת אווירה תומכת לנפגעות מהמחלה.
כזכור, בתחילת החודש, האיר מחוז דרום באור ורוד את מרכזי הבריאות שלו, בין היתר בבאר שבע ובדימונה, כדי להזכיר ולהעיר את מי שטרם ביצעה את הבדיקה.
אתמול, כאמור, הגיעו עשרות עובדי ועובדות המחוז בחולצות ורודות מתוך הזדהות, בשאיפה ותקווה להרחיב את התמיכה בנפגעות סרטן השד, וכדי לעודד עובדות ומטופלות כאחת להגיע ולהיבדק.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה