חדשות

מתנדבים בצבע

חדשות26 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

עובדי חברת "נירלט" מקיבוץ ניר עוז צבעו מחדש מבנה בכפר השיקומי "עלה נגב - נחלת ערן"

מתנדבים בצבע
תחושה ואווירה של התחדשות. הפרויקט של עובדי "נירלט" | צילום: באדיבות עמותת "עלה"

אין מגבלה לעשיית טוב: ל"שבע" נמסר, שעובדי חברת "נירלט" המועסקים ביומיום בקיבוץ ניר עוז, ומכירים היטב את התחושה לגור קרוב לגבול רצועת עזה, החליטו לגייס את כוחותיהם ואת הידע שלהם בשימוש בצבע לטובת דיירי הכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן", ופשוט לעשות טוב.

וכך, הם הגיעו באחרונה לתרום מזמנם, ולצבוע מחדש את "בית קשת", מקום בו מתגוררים בתוך הכפר השיקומי 24 דיירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הבית שנזקק לתיקונים וצביעה מחדש, התמלא בצבעים בהירים ונעימים וחדישים, המקנים תחושה ואווירה של התחדשות.

אנשי "נירלט", חלקם לאחר משמרת לילה ועבודה מתישה, התייצבו למשימה ב"עלה נגב – נחלת ערן" עם רוח טובה וחיוך גדול, ויחד עם הילי (רכזת המתנדבים בכפר השיקומי), צוות המעון ומתנדבים, עבדו יחדיו כדי לתת את המענה הטוב ביותר לצורכי הדיירים עם המוגבלות. המשימה בוצעה בשעות הבוקר, וכך עד שדייריי הכפר השיקומי חזרו לבית לאחר פעילות הבוקר והפעילות במרכז התעסוקה, חיכה להם "בית קשת" המחודש, מוכן ויפה לקראתם.

"עיניהם הקורנות ופניהם המחייכות של הילדים שחזרו אחרי חופשת הקיץ למעון המשופץ, העידו כאלף עדים על שמחתם והתרגשותם", אמרה לימור פרץ (סמנכ"לית מקצועית בכפר). "אנו רוצים להודות לאנשי 'נירלט', שמצאו את הזמן לעצור לרגע את מרוץ החיים, כדי לתרום מזמנם לאנשים עם המוגבלות המורכבת ביותר שיש. מדובר במבחן חברתי ואנושי מהמעלה הראשונה, ואנשי החברה עמדו בכך בכבוד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה