חדשות

אופקים: יוקם מרכז יום לתשושי נפש

חדשות19 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

יצטרף למרכז היום הכללי החדש הנבנה בעלות של 4.5 מיליון שקלים

אופקים: יוקם מרכז יום לתשושי נפש
"להזדקן בכבוד". מרכז היום שבדרך | צילום: באדיבות עיריית אופקים

מרכז יום לתשושי נפש יוקם באופקים. ל"שבע" נמסר, שהמרכז יהווה נדבך נוסף לשירותים עבור הקהילה הבוגרת בעיר, עם סיום בנייתו של מרכז היום הכללי החדש, שייחנך בקרוב. לפני פחות משנה, הונחה אבן הפינה למרכז, שנבנה בעלות של 4.5 מיליון שקלים, במתחם בית האבות באופקים, ובקרוב תחל בו הפעילות.

מרכז היום הינו שירות קהילתי הניתן במסגרת טיפולית חברתית, ומופעל בידי "האגודה למען הזקן" וצוות מקצועי, שמספק מגוון רחב של שירותים ופעילויות לקשישים. התוכנית מותאמת באופן אישי לפי הצרכים, היכולות וההעדפות של כל אחד מהמבקרים. לפי התכנון, יכלול המרכז החדש חדרי חוגים, חדר אוכל, חדרי מנוחה ואפשרות להרחבה בעתיד.

עוד לפני סיומו של הפרויקט, פועלת העירייה יחד עם "האגודה למען הזקן" והעומד בראשו אבי דהן ומנכ"ל "בית הקשיש" ד"ר מרט גנדלר, להקמתו של מרכז יום המיועד לתשושי נפש, דבר שלא היה עד היום באופקים. לשם כך, התקיימו באחרונה פגישה וסיור באתר המיועד לבנייה עם אורנה בר מאגף הקרנות של הביטוח הלאומי ונציגי קרן ויינברג (רפי רון וג'ונתן הורנשטיין), זאת במטרה למצוא את דרכי המימון והתקציבים למרכז החדש, שחלקן יגיעו מתרומות של קרנות מחו"ל.

ראש הרשות איציק דנינו: "2 פרויקטים משמעותיים אלה נותנים את הרצף ההכרחי עבור האוכלוסייה הבוגרת באופקים, כשהתפישה שמנחה אותנו היא השארתו, עד כמה שניתן, של הקשיש בביתו ובסביבה המוכרת לו, תוך תמיכה מקצועית ואיכותית של הקהילה. 2 מרכזי היום החדשים יהוו בית חם ואיכותי עבור ההורים שלנו, שם יוכלו להזדקן בכבוד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה