חדשות

800 ילדים ובני נוער בהופעת הזמר מרגי ב"צים אורבן ערד"

חדשות4 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

אם חשבתם שאחרי סיום החופש הגדול ופסטיבל ערד, הסתיימו החגיגות והאירועים לפחות לתקופה הקרובה, אז בהחלט טעיתם...

800 ילדים ובני נוער בהופעת הזמר מרגי ב"צים אורבן ערד"
עשו את זה בגדול. בן חמו בהופעה ב"צים אורבן" | צילום: יח"צ

מתחם "צים אורבן ערד" עשה את זה, ובגדול: חגיגה לפתיחת שנת הלימודים עם הזמר מרגי שהופיע בפני 800 ילדים ובני נוער נלהבים שבאו לשיר ולרקוד עם אחד הכוכבים הלוהטים בארץ.

ל"שבע" נמסר, שההופעה שהופקה בשיתוף מחלקת הנוער של עיריית ערד בהנהלת ערן ברוור, בתמיכת ראש העירייה עו"ד ניסן בן חמו ו-ועד ההורים העירוני בהובלת אלי סרקוסקי ומירי לגזיאל, התבררה כאירוע אטרקטיבי במיוחד שמשך אליו המוני מעריצים מקומיים של הזמר. אלו הגיעו למתחם "צים אורבן", כדי לראות ולשמוע את מרגי כשהם מצוידים בשלטים, ונחושים לקבל ממנו סלפי או חתימה.

צילום: יח"צ

מנהלי מתחם "צים אורבן" יריב פז וטלי חסון, סיכמו את האירוע עם הבטחה להמשיך לפרגן לתושבי ערד בכל הגילאים עם הופעות ואירועים מוצלחים, והחמיאו לילדים ובני הנוער שגדשו את המתחם על התנהגות למופת, למרות ההתלהבות מהזמר הנערץ…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה