חדשות

פיצוחים ב"אדום לבן"

חדשות22 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בדרך כלל תושבים בבאר שבע מתלוננים על אכיפת חנייה מוגזמת, אלא שבמקרה של מרכז "מגדלי נוף" התושבים טוענים שהאכיפה איננה קיימת בכלל...

פיצוחים ב"אדום לבן"
מרכז מסחרי מגדלי נוף. "כולם חונים באדום לבן" | צילום: פרטי

תושבים המזדמנים למרכז "מגדלי נוף" שברחוב מבצע נחשון בשכונה ו' בבאר שבע, בימי שישי, מתלוננים על אי אכיפת חנייה ב"אדום לבן" בידי העירייה כלפי נהגים רבים המחנים את כלי הרכב שלהם באזורים האסורים לחנייה (הנהגים מגיעים לעסק "פיצוחי עשהאל", כדי לרכוש מוצרים לשבת).

 

לדברי המתלוננים, הדבר יוצר מפגע בטיחותי חמור העלול להביא גם לתאונות דרכים, חוסם גישה לנכים, ואף גורם לפקקי תנועה רבים באזור ולחוסר נוחות לתושבים הגרים בסמוך למרכז.

מרכז מסחרי מגדלי נוף | צילום: פרטי

 

דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "ראשית, לא התקבלה בעירייה שום פנייה בנושא הנ"ל. אגף הפיקוח העירוני פועל במקום באופן שוטף נגד נהגים המבצעים עבירות כדוגמת זאת שציינת. נגד אותם נהגים נרשמים דוחות בגין חנייה אסורה".

מרכז מסחרי מגדלי נוף | צילום: פרטי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה