חדשות

צפו: נעצרה חשודה בחטיפת תיק מקשישה באר שבעית

חדשות5 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בת 50 נחשדת בשוד בת 81 בשכונה ד', והוגשו נגדה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

צפו: נעצרה חשודה בחטיפת תיק מקשישה באר שבעית
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

מעצר חשודה בחטיפת תיק: ל"שבע" נמסר שב-29.7, סמוך ל-8:30 התקבל במשטרת מרחב הנגב דיווח על אירוע חטיפת תיק מאישה מבוגרת כבת 81 בשכונה ד' בבאר שבע.

 

שוטרים הגיעו למקום, ופגשו במודיעה, ומתחקורה עלה שלגברת ניגשה אישה כבת 50 שדרשה ממנה כסף, ומשנענתה בשלילה עקבה אחריה, וחטפה ממנה תיק ובו מאות שקלים ורכוש.

האישה המבוגרת ניסתה לרדוף אחרי חוטפת התיק, אך זו נמלטה, והקשישה קראה לעזרת השוטרים. נפתחה חקירה, ופרטי האירוע והתיעוד שלו הופצו לשוטרי תחנת בירת הנגב. אמש (ראשון בערב) נקראו שוטרים לטיפול באירוע של הטרדת הציבור. שוטרים המוצבים באזור כחלק מעיבוי מערך השיטור הגיעו לטפל באירוע, ואז זיהו את החשודה כזו הנחשדת באירוע חטיפת התיק.

היא נעצרה, הודתה במיוחס לה, ואף שחזרה את האירוע. היום (שני) עם תום מלאכת החקירה הוגשו נגדה בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים בגין המיוחס לה.

במשטרה מציינים ש"משטרת ישראל רואה בחומרה ניצול פגיעותה של האוכלוסייה המבוגרת, ופועלת להרחקתם מהמרחב הציבורי של חשודים בביצוע עבירות נגדה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה