חדשות

לא רוצה שהילד שלי ילמד בבית ספר עם ילדים בפיגור שכלי

חדשות30 ביולי 2019    דקה אחת
0

תושבת ערד שבנה למד בשנה שעברה בבית הספר "צבר" בדימונה אומרת: "מה אני צריכה את זה? הילד צריך להתקדם"! # משרד החינוך: "לנוכח התנגדותה של האם, נבחנות בימים אלה חלופות"

לא רוצה שהילד שלי ילמד בבית ספר עם ילדים בפיגור שכלי
צילום אילוסטרציה: ingimage

"אני לא מוכנה שהילד שלי ילמד בבית ספר עם ילדים מפגרים", כך אומרת ל"שבע" תושבת ערד (שמה שמור במערכת) שילדה כבן 11.5 נקלט בשנת הלימודים האחרונה לבית ספר בו לומדים ילדים עם פיגור שכלי.

לדברי האם, "לבן שלי יש בעיית תקשורת והפרעת קשב. משרד החינוך שם אותו בשנה שעברה בבית הספר 'צבר' בדימונה, עם ילדים בפיגור שכלי. ב-24 בחודש היינו אצל פסיכיאטרית ילדים, והיא קבעה שיש לו אינטליגנציה תקינה, ושהוא צריך בית ספר לחינוך מיוחד להתאים לו לפי הגיל שלו".

והיא הוסיפה: "הם לא מוצאים לו בית ספר לחינוך מיוחד, אז שמים אותו בבית ספר עם ילדים בפיגור שכלי גם השנה; המפקחת אמרה לי את זה. עניתי לה שהוא לא ייכנס לשם השנה. היא הודיעה לי שהמנהלת אמרה שאולי תיפתח כיתה מיוחדת לילדים כמו הבן שלי, אבל המנהלת טענה בפניי שלא תיפתח כיתה כזאת השנה. יש כיתה תקשורתית בבית הספר הזה, אבל לא בגיל של הבן שלי. מה אני צריכה את זה? הילד צריך להתקדם! אני לא מוכנה שהילד ילמד שמה. גם ככה הוא כבר 3 חודשים בבית בגלל דוח של המנהלת על אלימות מצידו".

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר בתגובה: "קביעת אופי מסגרת החינוך לתלמידים בחינוך המיוחד מתבצעת בידי ועדה רב מקצועית בהתאם לצרכי התלמידים, לרמת תפקודם ולשותפות עם ההורים. הוועדה מצאה שהתלמיד משובץ ולומד במוסד המותאם לצרכיו ולתפקודו. עם זאת, לנוכח התנגדותה של האם, נבחנות בימים אלה חלופות ההולמות אף הן את צרכיו ואת רמת תפקודו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה