חדשות

עירייה "שקופה"

חדשות23 ביולי 2019    דקה אחת
0

כבוד לעיריית באר שבע: קיבלה את פרס השקיפות השלטונית של משרד המשפטים...

עירייה "שקופה"
"נדבך חשוב ביצירת אמון". חלוקת הפרס לעירייה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

משרד המשפטים העניק אתמול (שני) את פרס השקיפות השלטונית לרשויות ציבוריות לעיריית באר שבע, על פועלה יוצא הדופן לקידום השקיפות והמידע לתושבים. ל"שבע" נמסר, שזהו הפרס הגבוה ביותר המוענק זו השנה ה-3 בידי המשרד לגופים ציבוריים.

הוועדה המיוחדת שבראשה עמדה מנכ"לית משרד המשפטים אפי פלמור, עיינה ובחנה את ההתקדמות שנעשתה בכל אחת מהרשויות הציבוריות בישראל בתחום השקיפות השלטונית, והמליצה לשר המשפטים אמיר אוחנה להעניק את הפרס לעירייה של בירת הנגב ולעוד 4 גופים ציבוריים.

בטקס החגיגי שהתקיים במשרד נתנו השר אוחנה והמנכ"לית פלמור את פרס השקיפות למנכ"לית העירייה אבישג אבטובי. המנכ"לית הודתה לכל העושים במלאכה ברשות על ההישג העצום והמכובד בקבלת הפרס החשוב והיוקרתי.

"שקיפות והנגשת מידע לציבור הן ערך חשוב שעיריית באר שבע חרטה על דגלה. הוא מהווה נדבך חשוב ביצירת אמון לשיתוף הציבור ולהמשך פיתוחה וקידומה של העיר. אנו גאים על כך", אמרה אבטובי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה