חדשות

דניאל כבר לא ג'ובניקית

חדשות23 ביולי 2019    דקה אחת
0

דניאל מכלוף (21) מבאר שבע ששירתה בתפקיד עורפי, סיימה קורס קציני לוגיסטיקה

דניאל כבר לא ג'ובניקית
"הקורס היה מאתגר". דניאל מכלוף | צילום: דובר צה"ל

דניאל מכלוף (21) מבאר שבע סיימה בימים אלה קורס קצינים של חיל הלוגיסטיקה. ל"שבע" נמסר שלאחר השלמת הקצונה בבה"ד 6, הוכשרו הקצינים החדשים של החיל להיות המפקדים החדשים של חיל הלוגיסטיקה. לאורך 5 החודשים האחרונים, למדו הקצינים שבדרך תכנים בנושאי פיקוד וניהול חיילים וכן תכנים העוסקים בהמשך תפקידם בחיל.

מכלוף (שאביה משרת כמנהל עבודה בחיל הטכנולוגיה והאחזקה בפיקוד דרום בדרגת רב נגד, רנ"ג), דוברת עברית ואנגלית, למדה טרם גיוסה לצה"ל י"ג ו-י"ד בהנדסאות בניין. היא ידעה עוד לפני שהחלה בשירותה הצבאי שתצא לקורס קצינים, ועשתה זאת במטרה להשפיע ולהביא את עצמה למקום הטוב ביותר.

עם זאת, תהליך היציאה של מכלוף לקצונה היה לא פשוט, אך היא עשתה זאת בצורה הטובה ביותר. "הקורס היה מאוד מאתגר; מחיילת שעשתה 'יומיות', להסתובב עם נשק יומיום זה שונה לגמרי".

ומכלוף סיכמה: "אני רוצה להיות מפקדת עם ראש פתוח, בלי דיסטנס. אני גם רוצה לקדם את החיילים, ולהיות עם פתיחות. אני רוצה לדאוג לחיילים, ולקדם אותם, כדי שירגישו בנוח. אני כבר חולמת על הרגע שאתחיל לטפל בבעיות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה