חדשות

אברכים ממצפה רמון ניקו בבאר שבע

חדשות4 ביוני 2019    דקה אחת
0

תלמידי הישיבה התיכונית במצפה רמון קיימו מבצע לטיפוח הסביבה בבירת הנגב, יחד עם עובדים ב"עמידר"

אברכים ממצפה רמון ניקו בבאר שבע
היו גם אברכים, תאמינו ל"עמידר". מבצע טיפוח הסביבה | צילום: באדיבות "עמידר"

משרד הבינוי והשיכון, באמצעות אגף קשרי קהילה בחברת "עמידר" והישיבה התיכונית מצפה רמון, ערכו בשבוע שעבר, יום התנדבות שכלל מבצע ניקיון, צביעה וטיפוח הסביבה בשטח הציבורי המשותף של מתחם החיד"א 58 ובשכונת דרום בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שליום זה נרתמו עובדי מרכז השירות של "עמידר" בבירת הנגב ואברכי הישיבה התיכונית.

פאני שמשי, מנהלת קשרי קהילה בחברת "עמידר" מחוז דרום, סיפרה על המבצע: "פגשנו בני נוער ערכיים, עם צורך עצום של נתינה. החיבור עם הבנות ממרכז שירות ב', שהתגייסו בהתלהבות רבה למבצע, היה מצוין, וכנראה יניב עוד מבצעים משותפים במתחמים נוספים".

גלית רוס, מנהלת מרכז השירות של "עמידר" בבאר שבע, ציינה, ש"עובדי מרכז השירות שלנו נרתמו ליום, שכולו נתינה ועזרה לקהילה. אני גאה בעובדים שלנו, על הפעילות המבורכת, ובטוחה שנמשיך בעוד עשייה רבה למען הקהילה".

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות, ובהתאם למדיניות משרד השיכון, פועלת חברת "עמידר", דרך אגף קשרי קהילה, להעצמת קהילת דיירי הדיור הציבורי. השקעה זו מבוצעת הן בהיבט האישי והן בהיבט הקהילתי חברתי, באמצעות קיום תוכניות ייעודיות ופעילויות במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ. במסגרת מרכזים אלה, נערכות פעילויות חינוכיות, חברתיות ומעצימות לילדים, נוער ומבוגרים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה