חדשות

חגיגה עם החיילים

חדשות8 במאי 2019    דקה אחת
0

ילדי הגנים בבאר שבע חגגו את עצמאות המדינה עם לוחמי מג"ב דרום ויחידת הניסויים של צה"ל בערבה

חגיגה עם החיילים
צילום: ציפורה חלפון

לוחמי מג"ב דרום ויחידת 5050 בערבה, חגגו עצמאות עם ילדי הגן.

ל"שבע" נמסר, שרגע לפני יום העצמאות הרשמי, חגגו ילדי הגנים העירוניים בבאר שבע את יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל, בשיתוף פעולה מלא עם מתנדבי סניף "יחד למען החייל" ולוחמי מג"ב דרום ויחידה 5050 בערבה, יחידת הניסויים של צה"ל.

צילום: ציפורה חלפון

הילדים הגיעו לבושים בחולצות לבנות וחגיגיות, כשלראשיהם כובעים מיוחדים שהודפסו לכבוד הטקס, ונהנו ממוזיקה וריקודים עם דגלי המדינה באווירה חגיגית. נטלו חלק בחגיגות חיילים מהיחידות המאומצות בידי "יחד למען החייל" בעיר.
עם הגננות והסייעות, חילקו ילדי הגן פרחים ושי, שהכינו וארזו במיוחד עבור החיילים. הילדים שרו שירי א"י, הניפו דגלים, רקדו ונשאו תפילה לשלום המדינה, בשילוב מצעד דגלים של החיילים. בסיום הטקס, עמדו ילדי הגנים לשירת ההמנון.

צילום: ציפורה חלפון

יו"ר מתנדבי "יחד למען החייל" בבירת הנגב, ציפורה חלפון: "אירוח של חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון בחגיגת העצמאות של מדינת ישראל זה מה שמייחד את הצבא שלנו, כצבא העם. אנו עומדים בראש שנה חדשה של עצמאות מדינת ישראל. נקווה ששנת עצמאות חדשה זו תביא עימה שלום, ותהא זו שנת עצמאות שלווה ובטוחה עבור כל עם ישראל. תודה ענקית ללוחמי מג"ב דרום ויחידת 5050, על שיתוף פעולה מלא ולתורמים המיוחדים אורטל וקנין, יפעת סבן, לאה חג'בי ודגנית דהן".

צילום: ציפורה חלפון

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה