חדשות

צפו: "קבלת השבת" של עובדי "חרסה"

חדשות5 במאי 2019    דקה אחת
0

העובדים מחו על הכוונה לפטרם מול ביתו של בעלי המפעל יואב גולן, בכפר שמריהו

צפו: "קבלת השבת" של עובדי "חרסה"
מחאה מול הבית. הפגנת עובדי "חרסה" | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

מחאה רעשנית ביותר של עובדי מפעל הקרמיקה "חרסה" בבאר שבע: ל"שבע" נמסר, שביום שישי החולף, הגיעו עובדים במפעל לכפר שמריהו, וערכו "קבלת שבת" מול ביתו של יואב גולן, יו"ר הדירקטוריון ובעלי קבוצת "חמת" (החברה האם של "חרסה").

המוחים הפגינו (ביום ה-5 ברציפות) נגד החלטת גולן לסגור לחלוטין את מפעל הכלים הסניטריים, ולהעביר את פעילותו לטורקיה, תוך פיטוריהם של כ-115 עובדיו. למרות שהעובדים במפעל הוותיק מאוגדים בהסתדרות, ומועסקים תחת הסכם קיבוצי, נעשו מהלכי הפיטורים והסגירה באופן חד צדדי וללא כל הידברות עם נציגי ההסתדרות ועם העובדים, ומבלי שיוסדרו זכויותיהם.

 

היום (ראשון), אמור להיערך דיון בבית המשפט המחוזי בעיר, בבקשת ההסתדרות במרחב הנגב וועד עובדי "חרסה" למנות מפרק זמני למפעל. הבקשה הוגשה בהנחייתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, בידי באי כוחה של ההסתדרות, עוה"ד גלילה ואלון הורנשטיין.

כך הם הגיעו לבית המשפט:

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה