חדשות

"בזכותם אנחנו כאן"

חדשות2 במאי 2019    דקה אחת
0

מסע ג'יפים לזכר חללי צה"ל יתקיים מחר (שישי) בדרום

"בזכותם אנחנו כאן"
מסע ג'יפים | צילום אילוסטרציה: נאור רהב, מעריב

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, שיצוין ביום רביעי הבא, יקיימו מחר (שישי), ג'יפאים אוהבי הארץ, מסע בדרום לזכר מיטב הבנים והבנות, שנפלו על הגנת המולדת, ובזכותם אנחנו פה. ל"שבע" נמסר, שהמסע הוא יוזמה פרטית של אנשים, המטיילים ואוהבים את א"י: "אנו, שנלחמנו בעבור המדינה, איבדנו חברים ובני משפחה. אנחנו, שהשטח ואהבת הארץ הם חלק בלתי נפרד מחיינו, בחרנו לקיים מסע ג'יפים לזכר אלו, שנתנו את חייהם למעננו. מסע זה הוא הדרך, שבה בחרנו לומר: "אנו זוכרים, כואבים ולא שוכחים".

במסע ייקחו חלק כ-500 משתתפים, ביניהם בני משפחות שכולות, כ-150 ג'יפים וכ-60 אופנועי קרוס, והוא ייערך ב-7 מסלולי שטח שונים באזור, מ-7 עד 11 בבוקר. כל מסלול יעבור דרך נקודות ואנדרטאות, "שבהן בני המשפחות השכולות ישתפו אותנו בהתמודדות עם הכאב והשכול. בנקודת הסיום, באנדרטת 'יד לבנים' בשדרות, נתכנס כולנו ב-12, לטקס לזכר הנופלים, ונכבד את המשפחות השכולות".

יריית הפתיחה למסע נורתה לפני 4 שנים, ובשנה שעברה הוא התקיים בפעם הראשונה "בסדר גודל שכזה. אנחנו מודים על הזכות שניתנה לנו ועל היכולת לקיים את המסע גם השנה בהיקף זה, בתקווה ואמונה ליצירת מסורת רבת שנים". עריכת האירוע והצלחתו לא היו מתרחשים "בלעדי חברים, שאהבת הארץ היא בעורקיהם. האנשים היקרים נרתמו לרעיון, ואליהם הצטרפו חברים רבים, שפתחו את הלב והכיס, ותרמו ברוחב לב גם השנה. בשם המשפחות השכולות המשתתפות וצוות ארגון המסע, אנו מודים לכם על שבחרתם להיות חלק מאירוע חשוב ומכובד זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה