חדשות

האירו את בית החולים

חדשות28 בפברואר 2019    דקה אחת
0

תלמידי בית הספר "מאיר" בבאר שבע ערכו בבית החולים "סורוקה" מכירה מיוחדת של עוגיות תוצרת בית

האירו את בית החולים
"מאיר"ים את "סורוקה". מכירת העוגיות | צילום: דוברות "סורוקה"

שיתוף הפעולה של בית החולים "סורוקה" עם תלמידי בית הספר היסודי "מאיר" בבאר שבע ניכר, באחרונה, במסדרונות בית החולים. ל"שבע" נמסר, ש"מאיר" משלב בתוכו כיתות חינוך מיוחד וכיתות תקשורת. שילוב זה בא לידי ביטוי בשיעורים, בהפסקות וביציאות לקהילה.

תלמידי בית הספר מגיעים ל"סורוקה" אחת לכמה חודשים, ומוכרים עוגיות שהוכנו במוסד. לקראת חג הפורים, קיימו התלמידים הפנינג פורים חווייתי בבית החולים, כאשר ההורים התלמידים והצוות שיתפו פעולה באפייה, בטרם מכירת העוגיות, זאת לאחר שהתלמידים עברו סדנת שיווק. בסופו של דבר, נמכרו כ-450 אריזות של עוגיות, וההתרגשות הייתה גדולה.

מוניק אטיאס, אחות אחראית בחדרי הלידה, אירחה את התלמידים, ויחד עם הצוות ב"סורוקה" רכשו עוגיות ואף פינקו את התלמידים בהפתעות רבות. מנהלת "מאיר" אינה קוניזץ, הודתה לעובדי "סורוקה", ששנים רבות מחבקים אותם, ותורמים רבות בפעילויות שהם עורכים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה