חדשות

חדרי אשפה בבאר שבע? זה פאסה

חדשות17 בפברואר 2019    דקה אחת
1

הנהלת העירייה החליטה לבטל את כל חדרי האשפה במבני מגורים בעיר, וזה כשנתיים לא מאושרת הקמת חדרים כאלו במסגרת תוכניות של מבנים חדשים

חדרי אשפה בבאר שבע? זה פאסה
בקרוב, לא תראו עוד חדרים כאלו. חדר אשפה בבאר שבע | צילום: "שבע"

מהפך: עיריית באר שבע לוקחת אחריות על האשפה, שמייצרים דיירי מבני מגורים רבי קומות, בהם מותקנים לפי תוכניות מאושרות, חדרי אשפה. במהלך הדיון בהצעתו לסדר של חבר המועצה משה ינאי, באשר לפחי אשפה, ציינו ראש העירייה רוביק דנילוביץ', וסגן מנהל האגף לאיכות הסביבה אריק יעקב, שהרשות פועלת בימים אלה, מול ועדי הבתים המדוברים, במטרה לבטל את חדרי האשפה במבני המגורים.

במקרה שניתן יהיה להתקין בחדר פח מוטמן, הדבר ייעשה. אולם, אם הדבר לא יתאפשר, ייסגר חדר האשפה שבמבנה המגורים לשימוש כחדר כזה, והעירייה בשיתוף ועד הבית תציב פחים בסמוך למבנה. יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר, סגן ראש הרשות ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, הוסיף שזה כשנתיים, הוועדה בראשותו איננה מאשרת יותר תוכניות בנייה, הכוללות חדרי אשפה מובנים.

כל הדוברים בישיבה הסכימו, שהחדרים הללו מהווים זה שנים מפגע תברואתי קשה, הפוגע באיכות החיים של דיירי המבנים ולעתים גם של שכניהם ועוברי אורח, ושאחזקת חדרי האשפה היא מטלה קשה מדיי לוועדי הבתים.

יעקב הוסיף, שבשנים הקרובות, יוחלפו כל פחי האשפה המיושנים והמוזנחים המכונים "צפרדעים", שנותרו באזורים מסוימים בבירת הנגב, בפחים מוטמנים או בפחי אשפה חדשים ממתכת, שמכרז לגביהם פורסם לא מכבר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • חיים
    פחי אשפה מותמנים

    בדחיפות לבצע פח מותנו בניה דוד 11.
    כהן גם בניה דוד 9. המצב ממש מזעזע ופניתי כבר בנושא טלפונית.