חדשות

מרחבים: פורטל חינוך עם תוכנת בונוס

חדשות6 בפברואר 2019    דקה אחת
0

המועצה האזורית מרחבים משיקה את הפורטל, המעניק בין היתר הטבת התקנה של תוכנת Office 365 לכלל המורים והתלמידים במועצה

מרחבים: פורטל חינוך עם תוכנת בונוס
"ליהנות מגרסה מלאה". חג'ג' | צילום: דוברות מועצת מרחבים

"סוכרייה" חינוכית: המועצה האזורית מרחבים מזמינה את תלמידי וצוותי החינוך במועצה לממש את ההטבה, שהיא מעניקה, במסגרת השקת פורטל החינוך שלה: התקנה ברישיון של תוכנת Office 365. ל"שבע" נמסר, שהמורים והתלמידים שבתחומי המועצה יהיו זכאים להתקין בחינם את יישומי ה-Office על 5 מכשירים שונים: מכשירים ניידים ונייחים, טאבלטים וסמארטפונים.

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג': "מורים ותלמידים, אתם מוזמנים להיכנס לפורטל החינוך המועצתי, להוריד את התוכנה, וליהנות מגרסת Office המלאה. ההטבה כוללת מגוון רחב של יישומים ללא עלות: Word, Excel PowerPoint, One Drive, One Note Teams, Sway, Share Point ועוד, לחוויית למידה מתקדמת. מבקש להודות לשותפים הרבים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה