חדשות

"פאנל" מאמצת

חדשות6 בפברואר 2019    דקה אחת
0

חברת "פאנל מטבחים" תאמץ את בית הספר אמי"ת טכנולוגי בבאר שבע

"פאנל" מאמצת
הכשרה בעץ. הסמנכ"ל טלמון עם התלמיד אריאל אוחיון | צילום: בית ספר אמי"ת טכנולוגי

אימוץ חינוכי: משלחת הנהלה מטעם חברת "פאנל מטבחים", בראשות סמנכ"ל החברה אלי טלמון, ביקרה באחרונה, בבית הספר אמי"ת טכנולוגי בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהביקור התקיים בנגרייה הקהילתית, בה פועלת מגמת עיצוב מוצר בעץ של בית הספר, לאור הביקוש הרב בתעשיית העץ לעובדים חדשים ולעוד ידיים עובדות.

טלמון נפגש עם תלמידי המגמה, ושמע על העשייה שלהם במסגרת התוכנית המקצועית, המכשירה ל-10 יחידות לימוד לבגרות. בתום הביקור המוצלח, הוחלט על שיתוף פעולה ואימוץ אמי"ת טכנולוגי בידי "פאנל מטבחים", בכל ההיבט המקצועי של עיצוב מוצר בעץ, ובמסגרתו תכשיר החברה את תלמידי המגמה בתחום העיצוב והתכנון בתעשיית העץ.

מנהלת בית הספר, ציפי הרפנס: "הביקור היה מרגש מאוד; אנחנו שמחים לראות שהתעשייה רואה במגמה של בית ספרנו כגורם מקצועי מוסמך, ושהתלמידים יכולים לרכוש מקצוע מכובד לחיים וניסיון ממשי. אנו מודים לחברת 'פאנל מטבחים' על ההזדמנות, ומאחלים לכל תלמידי המגמה הצלחה רבה בשיתוף הפעולה החדש היוצא לפועל".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה