חדשות

מתיחת פנים ל"מול 7"

חדשות14 בינואר 2019    דקה אחת
0

כ-50 אלף שקלים הושקעו בעבודות גינון נרחבות ובשיפור פני מתחם הבילוי והפנאי הבאר שבעי

מתיחת פנים ל"מול 7"
"מבחינת הנראות". "מול 7" | צילום: באדיבות מתחם "מול 7"

מתחם "מול 7" בבירת הנגב השקיע, באחרונה, כ-50 אלף שקלים בשיפור פני המתחם והצמחייה, לרווחת הצרכנים והעסקים במקום. ל"שבע" נמסר, שערוגות חדשות, דקלים וצמחיית נוי בשילוב חלוקי נחל וצמחייה טרופית, מקשטים כעת את כל רחבי מתחם הקניות, הבילוי והפנאי בעיר.

המתחם מציע לקונים חוויית קניות של "פאוור סנטר", בו ניתן לחנות את הרכב בנקודה אחת, ולטייל ברגל בין החנויות שבמקום. לכן, החשיבות של שיפור ושדרוג פני המתחם, כדי לשמר את איכות החוויה מרגע הכניסה אליו ועד ליציאה ממנו.

עבודות הגינון ושיפור פני המתחם התבצעו בתכנון וביצוע של "להב גינון ופיתוח" ועלו כאמור, עשרות אלפי שקלים, הוצאה המצטרפת לכמה מיליוני שקלים, שהושקעו בשנים האחרונות במתחם, במטרה לשפר את חוויית הקנייה במתחם, הן מבחינת הנראות והן מבחינת איכות הסוחרים.

מנהל "מול 7" עמירם בנט: "בשנים האחרונות, נעשה מהפך במתחם 'מול 7', ברמת נראות המתחם וברמת איכות הסוחרים; הושקעו מיליוני שקלים בנראות ובשיפור חוויית הקנייה. סכומים רבים הושקעו בתחומי הגינון, התאורה, הסדרי התנועה והנגישות, וכל זאת כדי לשדרג את חוויית הקנייה, ולהפוך את המתחם להרבה מעבר למתחם קניות. ככזה, הפך 'מול 7' בשנים אלה, למתחם בילוי, פנאי ולייף סטייל, שמביא לבאר שבע את הבשורה בתחום הקולינריה הכשרה וחנויות הסטוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה