חדשות

מביאים קידמה טכנולוגית

חדשות6 בינואר 2019    2 דקות
0

NETGEV ערד, בשיתוף AMAZON, אירחו הרצאה על בינה מלאכותית ולמידה חישובית

מביאים קידמה טכנולוגית
לומדים ומרוויחים. ההרצאה ב"נטגב" ערד | צילום: באדיבות "נטגב" ערד

רשת "נטגב" ממשיכה במאמציה לצמצם את הפערים בין הפריפריה למרכז, דרך הנגשה למען העסקים והיזמים באזור, ומביאה להם את הקורסים המובילים בעולם הטכנולוגי. ל"שבע" נמסר, שלאחרונה אירחו ב"נטגב" ערד הרצאה מבית AMAZON, דהעביר בועז זינימן, Technical Evangelist ב-AWS. בהרצאה ניתנו דוגמאות לשימוש בבינה מלאכותית ולמידה חישובית, וכל מי שהשתתף בה קיבל מענק של 10,000 דולר לשימוש בשירות.

ה-NETGEV היא יוזמה, בהשקעה של מיליונים, שמטרתה להוביל את הנגב להיות חוד החנית של תחומי תעסוקה חדשניים ומודל עבודה מרחוק, והיא הוקמה בשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מערך מעוף מרחב דרום, אשכול נגב מזרחי, המשרד לשוויון חברתי, Cisco Systems, מרכז לאודר לתעסוקה, "ארץעיר", JNF, והרשויות המקומיות דימונה, ערד וחורה.

ב-NETGEV ישנם האבים מעוצבים, עם חדרי ישיבות, אינטרנט סיב אופטי מהיר ומערכת V.C מתקדמת, המאפשרת שיחות וידאו עם כל מקום בארץ ובעולם, קורסים טכנולוגיים מבית האקדמיה של Cisco, מנטורינג וליווי אישי ליזמים ומפגשים עם בכירים מתחום הטכנולוגיה.

מנכ"לית "ארץעיר", בלה אלכסנדרוב: "מטרת 'ארץעיר' היא לפתח איכות חיים קהילתית בערי הפריפריה, ולהוביל את הערים הללו להיות המובילות בתחומים רבים, ביניהם תעסוקה חדשנית ויזמות. אנו גאים להיות שותפים של רשת ה'נטגבים', הנותנת הזדמנות ליזמים לממש את החדשנות, שהם מביאים עימם, והמביאה את הקדמה הטכנולוגית אלינו לנגב".

מנכ"ל JNF ארה"ב (התומכים ב-NETGEV), ראסל רובינסון: "אנו גאים לקחת חלק בהקמת ה-NETGEV, ומברכים על הפעילות במתחם. מדובר בקרקע פורייה לחיזוק היזמים המקומיים וליצירת שיתופי פעולה עסקיים, שמרחיבים את אפשרויות התעסוקה באזור".

מנהלת NETGEV ערד, מאיה גולדפרב: "קידום תעסוקה בפריפריה הוא הקו המנחה, שעליו קמה רשת ה'נטגבים'. הבאת הטכנולוגיה החדישה ביותר לנגב, תשים על המפה לא רק את תל אביב, אלא גם את ערד, דימונה, חורה והנגב כולו. נמשיך להביא ליזמים של NETGEV את ההרצאות והקורסים המעניינים ביותר והנחוצים ביותר להקניית כלים וידע, כדי להביא את החדשנות גם לאזורנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה